Resultados 1 al 10 de 10

Tema: reflexes

reflexes

Hola, aprofitant que és el dia de la fotografia, aporto la meva per avui, que tot i que no és una bona foto, sí em sembla singular. Els diferents reflexos són tal qual es reflectien a la vidrera del edifici.
    Fotògrafa fotografiada, je je.
    Bon cap de setmana!
    Nombre:  ffP6200389.jpg
Visitas: 99
Tamaño: 149.1 KB

Administrador Avatar de Jaume Franch
    Blog Entries
    1
    M'agrada la foto i m'agrada que la busquis.
    M'agrada aquest joc !

Felicitats per el pim-pam per fer una aportació¡¡¡

M'agrada aquesta composició "abstracte", miraria de corregir la verticalitat d'aquesta creu
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

OK, tema creu, però aquest edifici és tot tort i estrany, té parts arrodonides, parts rectes, parts amb verticalitat, parts amb pujades... una arquitectura molt singular Noruega

M'agrada la foto, Antònia. Li trobo dos grans punts forts. 1er, haver-la vist. 2n, haver-la pujat sense cap por. Molt bé.

Cita Iniciado por Antonia Sanchez Ver mensaje
    OK, tema creu, però aquest edifici és tot tort i estrany, té parts arrodonides, parts rectes, parts amb verticalitat, parts amb pujades... una arquitectura molt singular Noruega
    Ahh!!! perdona, això passa per xerrar sense saber...
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Forero Avatar de Eva Abril
    Una imatge molt original!

No et preocupis Bep, és un bon consell a tenir en compte amb altres. És l'òpera d'Oslo, i tot l'edifici està com "tort" i aglutina tant parts rectes, com tortes, com arrodonides... en fi, molt xulo

Je je, lo de no tenir por m'anima

Marcadores