Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 15

Tema: Ombres a la paret

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165

    Ombres a la paret

    Doncs de moment tiro d'arxiu per començar a contribuïr al tema del mes. (massa saturada?)
    I si demà tenim sort i fa sol, aviam si segueixo contribuïnt :-)

    Nombre:  ombra.jpg
Visitas: 790
Tamaño: 311.1 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    He estat una estoneta mirant com podría contestar-te i "salvar" la teva aportació al tema del més.
    Em sap greu, però hauràs de seguir presentant més treballs. Aquest que presentes, pel meu gust personal, és superable.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Aquesta foto no em diu gaire cosa. La trobo confusa. Les ombres, desenfocades, és barreja'n amb el fanal, també desenfocat. La finestra, massa fosca, no la trobo necessària. Crec millor enfocar el fanal o les ombres i deixar la finestra fora. Menys és més.

  4. #4
    Pels seus comentaris, em sembla intuir que els dos companys anteriors t'ha posat deures, Bet.

  5. #5
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Crec que és un cas típic meu. La foto la tenia claríssima al veure la imatge real però després, sigui per falta de tècnica al fer-la o al editar-la, els resultats no són els desitjats. Però jo tinc “sindrome d’estocolm” i m’agrada ....suposo que en parts la veig com m’agradaria que fos! :-)
    Avui he tornat a l’escenari del crim però la llum era diferent i no he pogut repetir-la.
    Queda pendent.

    Gracies pels comentaris.

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    Crec que és un cas típic meu. La foto la tenia claríssima al veure la imatge real però després, sigui per falta de tècnica al fer-la o al editar-la, els resultats no són els desitjats. Però jo tinc “sindrome d’estocolm” i m’agrada ....suposo que en parts la veig com m’agradaria que fos! :-)
    Avui he tornat a l’escenari del crim però la llum era diferent i no he pogut repetir-la.
    Queda pendent.

    Gracies pels comentaris.
    Bet, tú saps perfectament que les bones idees s'han de perseguir, i... acabes aconseguint-les. No tothom té la virtud de la perseverància i la fe en les seves pròpies idees. Qui ho té , té un tresor.
    (Filosofía personal)
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Pensava que aquest apartat no era tant dur en quant a crítica... a mi si que m'agrada, i si la finestra tingués una mica més de llum encara més m'agradaria. Segueix Bet
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  8. #8
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Potser sí que ha estat dura la crítica.
    Personalment no he trobat millor manera de dir el que penso.
    M'agrada aquest joc !

  9. #9
    La fotografia em resulta confusa, però estic d'acord amb en Bep que cal començar per la finestra i veiem el resultat.

  10. #10
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Gracies a tots. Bep, aclariré la finestra aviam si m'en surto.
    No trobo les crítiques massa dures sempre que siguin raonades i respectuoses i en aquest foro, a dia d'avui, sempre les he rebudes així.
    No passeu pena (com m'agrada aquesta expressió...)

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •