Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Tema: S'escull gran

  1. #1

    S'escull gran

    No crec que me cansi mai de recorre sa costa nord de s'illa... Entrant a s'Arenal d'en Castell...

    ISO 100 F/10 161 SG Filtre degradad i nd de 10 pasos


    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _I6A5932 ff.jpg 
Visitas: 406 
Tamaño: 443.2 KB 
ID: 9100

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Preciosa fotografia, Tito.

    Tècnicament, si alguna cosa hi hauría a criticar, sería suggerir un enquadrament una mica més generós, respecte l'aire abaix i als costats del escull.

    I la distància focal? 161mm??
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Molt bona foto Tito! Jo també li donaria un pelet d’aire per la zona de baix, però tal i com la presentes ja me ben agrada. El format panorànic hi diu molt i els tons del cel i la Mola de Fornells al fons són bonissims. Casualment, aquests dies jo també li he fet fotos a n’aquest escull, que el trob moltissim fotogènic, jo el conec per na Joanassa i ses meves estan fetes de l’altre cara de l’escull.

  4. #4
    Bona foto, Tito. Coincideixo amb els comentaris d'en Jaume i na Marga respecte a donar més "aigua" per sota l'escull, però entenc que donat el format en el que ens la presentes, aquest és l'enquadrament que més t'agrada.

  5. #5
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Preciosa fotografia, Tito.

    Tècnicament, si alguna cosa hi hauría a criticar, sería suggerir un enquadrament una mica més generós, respecte l'aire abaix i als costats del escull.

    I la distància focal? 161mm??
    Distància focal 28 mm Jaume, amb retall a l'edició. Cert que li tenia que haver donat mès aire per baix, pero per l'esquerra no podia ja que hi ha sa costa, i volia deixar s'escull tot sol.

  6. #6
    Cita Iniciado por Marga Pons Ver mensaje
    Molt bona foto Tito! Jo també li donaria un pelet d’aire per la zona de baix, però tal i com la presentes ja me ben agrada. El format panorànic hi diu molt i els tons del cel i la Mola de Fornells al fons són bonissims. Casualment, aquests dies jo també li he fet fotos a n’aquest escull, que el trob moltissim fotogènic, jo el conec per na Joanassa i ses meves estan fetes de l’altre cara de l’escull.
    Avui he vist al Facebook una foto d'es "mestre" en Toni Cladera d'aquesta localitzaciò, supos que el vas acompanyar no? Jo hi vaig anar 2 vagades, una de devant i s'altre desde un lateral.
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _I6A5900.jpg 
Visitas: 86 
Tamaño: 197.5 KB 
ID: 9102

  7. #7
    M'agrada molt sa llum damun s'escull, realment és molt bona. Estic d'acord amb els comentaris dels companys en quant a donar´li més aire per baix.

  8. #8
    Cita Iniciado por Tito Felix Ver mensaje
    Avui he vist al Facebook una foto d'es "mestre" en Toni Cladera d'aquesta localitzaciò, supos que el vas acompanyar no? Jo hi vaig anar 2 vagades, una de devant i s'altre desde un lateral.
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _I6A5900.jpg 
Visitas: 86 
Tamaño: 197.5 KB 
ID: 9102
    Si Tito, hi vaig anar ahir amb en Toni i vam fer un parell de fotos, si mires sa foto que va penjar ell ahir en es seu facebook veuràs de quin angle les vam fer (un poquet més lateral que aquesta que comentes). És un escull molt fotogènic i amb moltes possibilitats, d’aquests que fa ganes repetir, no trobes?

  9. #9
    Bona fotografia. No opino de l'encuadrament ja que no conec el lloc. L'aspecte sedos de l'aigua acostuma a quedar molt bé però a mi em falta l'energía que porta asociada.

  10. #10
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Muy buena foto. Coincido plenamente con los compañeros en cuanto al encuadre.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •