Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Leberint

  1. #1

    Leberint

    Aquesta és del mateix dia que el Parc Güell, ja que estan relativament a prop. Quina diferència. Aqui els jubilats no paguen i no hi havia ningú.
    Nombre:  Laberint.jpg
Visitas: 400
Tamaño: 227.5 KB
    Miniaturas adjuntadas Miniaturas adjuntadas Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Laberint.jpg 
Visitas: 41 
Tamaño: 230.8 KB 
ID: 11106  

  2. #2
    Bona composició i tractament, potser les altes llums una mica... altes.

    Es solen fer reportatges de nuvis a aquest lloc, no?
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #3
    Si, Bep. En aquest parc s´hi fan milts reportatges de casaments. Té fàcol accés i es molt tranquil.

  4. #4
    Compositivament m'agrada bastant la foto cercant la simetria.

    El tema de les altes llums que comenta en Bep, a jo no me molesta gaire, però segurament ajustant-les un poc la foto deu millorar.

    Com a gust personal jo li donaria un pel més de contrats, però entenc que qui mana és l'autor.

    Em podries dir l'objectiu emprat i les dades exif?
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #5
    Permet-em dos aspectes ben diferents sobre aquesta foto, Lluís. Per una banda l'enquadrament de la imatge, que el trobo molt encertat, així com el tractament de les llums -que encara que potser sí que les altes llums estan una mica altes, com comenta en Bep- a mi tampoc em molesten. En aquest sentit trobo que la foto està molt bé i m'agrada. Per altra banda, però, la zona més fosca del cel a banda i banda del núvol blanc central tenen molt de soroll i agafa uns tons de color diferents del BN en que has fet la foto. Dit d'una altra manera, crec que són "artifactes" producte d'un procés d'edició forçat en aquesta zona. Crec que val la pena que intentis corregir-lo, Lluís, perquè la foto s'ho mereix.

  6. #6
    Moltes gràcies companys. Seguiré els vostres consells.

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    T'agradin o no, crec que amb els consells que t'han donat, la foto encara pot ser millor del que ja és.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    M'agrada la foto i estic d'acord amb el comentari del cel. No em molesten com queden les altes llums.

  9. #9
    I tant que m´agraden els vostres consells. No voldria que m´interpretessiu malament. Moltes gràcies.

  10. #10
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Lluis Surralles Ver mensaje
    I tant que m´agraden els vostres consells. No voldria que m´interpretessiu malament. Moltes gràcies.
    Lluís, volía dir que siguin del teu gust els canvis que s'et propòsen; no que et molestin o no.
    M'agrada aquest joc !

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •