Resultados 1 al 5 de 5

Tema: Alhambra? No!

Alhambra? No!

Hola, No es la Alhambra, sino el palau " de la Aljaferia" a Saragossa. He de dir que actualment, totes les fotos les faig amb el mòbil i que he perdut l'accés a photoshop, així que la meva capacitat per oferir unes fotos "decents" ha mermat molt... en fi... aviam si venen temps millors i poso "remei" a alguna d'aquestes dues cosetes...
    La foto és més un testimoni d'una construcció que no s'espera a Saragossa, que altra cosa.
    Una abraçada a tots!

Nombre:  FEVG3727.jpg
Visitas: 22
Tamaño: 181.7 KB

Administrador Avatar de Jaume Franch
    Blog Entries
    1
    Antònia, a mí no m'importa gens que la foto estigui feta amb el mòbil.
    Crec que, malgrat sigui fet amb el mòbil i no puguis processar la foto, si és bona, crec que és molt positiu per a tú i per a tots, que segueixis participant en el nostre fòrum.
    Vindran temps millors.,

Foto: Sembla una estrucrura nova, recent.
    La foto és molt maca i tècnicamente correcte.

M'agrada aquest joc !

No es una estructura nova, de fet, es del segle XI, i juntament amb l'Alhambra de Granada i la Mesquita de Còrdoba, és un dels testimonis de l'Espanya musulmana. Va ser declarat Patrimoni de la Humanitat.
    Posdata: Gràcies pels ànims.

Vas saber veure (i aprofitar), un llum preciosa. Amb mòbil o amb el que sigui, Antonia!

Antigua sede del rey musulmán de la taifa de Zaragoza, la Aljafería es un precioso palacio mitad mezquita de Córdoba y mitad Alhambra en pequeño, que merece la pena visitar si vais por Zarazoza.
    A pesar delos inconvenientes que mencionas la foto está muy bien resuelta.

Marcadores