![]()
![]()
![]()
1 i 2 Biniancolla
3 i 4 Camí de Talatí : Algendaró i Paret Seca
Nikon D300
http://instagram.com/jaumefranch
M'agrada aquest joc !
Tal como mencionava en mi comentario a Bep, han pasado tres años de mi ilusionada y fracasada propuesta de subir también aquí, en nuestro foro, aquellas imágenes que algunos de nosotros publicamos en INSTAGRAM.
Ayer, Jorge Castro, un fotofindero que nos sigue desde Madrid y que, estoy seguro, no tardará en participar del foro, me sugirió que os propusiera ETIQUETAR vuestras fotos que PUBLICAIS a INSTAGRAM con el hashtag #fotofinderos.
La etiqueta #fotofinde también la usan otras muchas personas, refiriéndose a fotografias echas ese fin de semana, pero que no tienen nada que ver con nuestro Grupo y Foro.
Vimos que la única foto que existe en Instagram etiquetada con #fotofinderos es ésta tan simpática :
(Verano-2014)
Si es la única quiere decir que tenemos muchas posibilidades de que sólo la utilicemos nosotros.
Venga , ánimos. A ver si esta idea cuaja y la disfrutamos en Instagram.
NOTA: acabo de donar-me compta de que aquest post de Instagram té al voltant de 6000 visites, Deu ser el fil / post més visitat de tot el nostre fòrum ?. No puc deixar de pensar que el motiu són les visites externes que han generat les meves fotos amb a etiqueta #fotofinde. No sé si la etiqueta que us propòso, #fotofinderos, amb les fotos que a partir d'ara etiquetarem farà el mateix efecte.
Treieu conclusions vosaltres mateixos.
No vull dir que sigui important per a nosaltres, però fa pensar.., no?
M'agrada aquest joc !
21 etiquetades amb "fotofinderos"![]()
![]()
Enviado desde mi Aquaris M5 mediante Tapatalk
Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson
Tres anys i mig després de la darrera entrada, he volgut actualitzar en aquest post, l'estat de la nostra presència a INSTAGRAM.
No m'és possible comptar exactament quants de nosaltres tenim galeríes a Instagram, ni quí etiqueta les seves fotos amb el hashtag "#fotofinderos".
El que sí sé es que amb aquesta etiqueta hi ha unes 1400 fotografíes nostres.
També sé que en aquests darrers temps, alguns dels companys s'han incorporat a aquest joc de compartir fotografies a Instagram, però és una llàstima que no tots etiqueten les nostres fotos amb "#fotofinderos". Aquí queda la meva suggerència.
https://www.instagram.com/explore/tags/fotofinderos/
M'agrada aquest joc !
Marcadores