Resultados 1 al 4 de 4

Tema: Sala de lectura

Sala de lectura

Després de massa temps, disculpeu, torno a penjar una foto. Veureu, aquest juny he tingut la sort de que es complís un petit somni que tenia. Gaudir d'una jornada sencera de tennis a Roland Garros. I, esclar, un cop que estàs a París, qui no aprofita a fer alguna foto, oi?.
    Aquesta meravella arquitectònica és la sala Labrouste de la Biblioteca nacional de França (BnF), seu Richelieu.

Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Sala de lectura.jpg 
Visitas: 19 
Tamaño: 345.8 KB 
ID: 14770

ISO 1000
    Nikkor 14-24 a 14 mm, f/6,3
    1/200 sec.
    -0,33EV

Administrador Avatar de Jaume Franch
    Blog Entries
    1
    Excel·lent, Vicenç
    Celebro molt que hagis gaudit del Roland Garros: Veurem fotos del esdeveniment, oi?
    M'agrada aquest joc !

Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Excel·lent, Vicenç
    Celebro molt que hagis gaudit del Roland Garros: Veurem fotos del esdeveniment, oi?
    Malauradament no veureu fotos de tennis de Roland Garros, Jaume. És que no en tinc. M'explico.
    Aconseguir entrades per Roland Garros no és cosa fàcil. Jo les vaig aconseguir al segon intent (al segon any d'intertar-ho). Tot ho tenen molt ben organitat. Primer t'has d'incriure en una base de dades per a un sorteig. Tens força temps per fer-ho, això. Inscriure-t'hi primer o darrer no té cap aventage ni cap penalització. Un cop inscrit tens accés a la normativa. Entre altres punts t'avisen que no pots entrar en tot el recinte (entre altres coses) motxilles grans, que allò no és un lloc on anar d'excursió, sinó per gaudir de tennis. Pots fer totes les fotos que vulguis, però la mida de la càmera + òptica que et deixen passar és de 15 cm màxim (no de conya, baja!) (Es veu que en aquest cas, la mida sí que importa :-). Però com que t'avisen abans de fer el sorteig, no et duus cap desengany. És una llàstima, sí, però si ho acceptes abans de pagar ni un euro, la veritat és que si tens sort en el sorteig, un cop allí dins l'ambient és molt agradable i festiu. Com deia, tot molt ben organitzat i tota la gent de l'organització, molt atents. (I sí, agraeixes que no hi hagi ningú que et doni cops de motxilla :-).
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: 20260605_103830.jpg 
Visitas: 12 
Tamaño: 210.4 KB 
ID: 14779Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: 20260605_113338.jpg 
Visitas: 12 
Tamaño: 272.3 KB 
ID: 14780Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: 20260605_122819.jpg 
Visitas: 10 
Tamaño: 387.5 KB 
ID: 14781

Bona foto, com sempre, Vicens. Em recorda la bòveda dels Magatzems Lafayette.

Marcadores