Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 13

Tema: Els Encantats

Els Encantats

La setmana passada vam fer una excursió a Tavascàn. Vam visitar varies avalls de la zona entre elles el Llac de Sant Maurici i Els Encantats. Apart d´un dia que va ploure el paisatje estava preciós tot i plovent.
    Us passo una foto del reflexe de Els Encantats projectat sobre el Llac de Sant Maurici.
    Nombre:  Els encanats.jpg
Visitas: 61
Tamaño: 170.4 KB

M'encanta l'enquadrament d'aquesta foto, Lluís. Bona edició. Penso que si poguessis retallar una mica menys per la part de d'alt i es veiessin sencers el arbres verds de primera línia, encara milloraria. En qualsevol cas

Administrador Avatar de Jaume Franch
    Blog Entries
    1
    Totalment d'acord amb el comentari d'en Vicenç.
    Excel·lent fotografía.

Potser milloraría amb un pelet de contrast o "Reduïr boira" de Camera Raw?
    M'agrada aquest joc !

No hi havoas més espai per dalt. Si tirava mes amunt s´em cremava la foto perque el sol estava molt baix. Provaré a "rellenar según contenido" a veure que pasa. Gràcies.
    (mida del text augmentada a 4 per l'administrador)

Interesante visión. Me gusta Lluis.

Estic d'acord amb el que han apuntat en Vicenç i en Jaume, però si no tenies cap altra opció, donaré per bona aquesta foto.

Bona captura!
    EFIAP i MCEF

Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

He provat allò que us vaig dir de "rellenar según contenido" i penso que ha anat força bé. Aquest és el resultat
    Nombre:  Encantats 2.jpg
Visitas: 54
Tamaño: 175.4 KB

M'agrada la fotografia i estic d'acord amb el que et van comentar. Ara la tecnologia ens permet en alguns casos tenir èxit, en fer allò que en el moment de l'execució no vam poder, o no vam veure. Aquest es un debat que amb les novetats que arribaran, quedarà per sempre.

Administrador Avatar de Jaume Franch
    Blog Entries
    1
    No tinc dubtes de que amb la "ampliació" de la part alta de la foto, està molt millor.

Com diu en Narcís, el debat està obert.
    De tota manera, personalment no m'importa gaudir de les modificacions sempre que es confessin.
    M'agrada aquest joc !

Molt bé, Lluís. Bona feina!. Crec que has millorat una imatge que, ja de per sí, era bona.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores