Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Una de tennis

  1. #1

    Una de tennis

    No podia faltar tampoc a aquesta cita. La setmana passada vàrem tenir el Godó i vaig poder fer aquesta foto a Davidovich en el seu partit contra Lajovic en tercera ronda. Us podran sorprendre una mica les dades exiff, però era una tarda on el núvols anaven i venien molt ràpidament i vaig voler assegurar la congelació de la imatge sense d'haver d'estar pendent cada moment de canviar de velocitat i/o ISO.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Tennis_DSC7751.jpg 
Visitas: 35 
Tamaño: 331.6 KB 
ID: 14308

    ISO 1250
    Nikkor 70-200 a 135 mm, f/5,6
    1/6400 sec.

  2. #2
    Una excel.lent imatge d'esport, molt nitida i molt equilibrada en quant a llums.

    Els paràmetres em semblem be tenint en compte les condicions que expliques
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #3
    Com sempre. "No ase falta desir nada mas". Llàstima que no sigui en Nadal. A destacar el detall de la musculatura de la cama.

  4. #4
    Comparteixo els comentaris anteriors. Bona fotografia.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,207
    Blog Entries
    1
    D'entrada , un : magnífica; l'esperavem.
    Pilota a la raqueta i a l'ombra de la raqueta.
    Ara, la crítica (encara que sembli irreverent): NO et sembla que la piloda està cremada?

    -
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    D'entrada , un : magnífica; l'esperavem.
    Pilota a la raqueta i a la ombra de la raqueta.
    Ara, la crítica (encara que sembli irreverent): NO et sembla que la piloda està cremada?

    -
    Sí, Jaume. Més que cremada em sembla "bruta". És producte de reduir la lluminositat dels verds de la roba del jugador que havien quedat una mica massa estridents i lluminosos. Tot això en l'ACR. Ho vaig veure en el moment de fer-ho i vaig anar ajustant el lliscador, però vaig preferir deixar-ho així que no pas deixar aquells verds tant relluents. Sí, hagués pogut fer un doble revelat raw, però vaig decidir deixar-la així. Gràcies.

  7. #7
    Molt bona, com totes ses que fas d'es Godó...

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •