Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Hora blava

  1. #1

    Hora blava

    Aqui teniu l'última de la sèrie de Saint Michel, aquesta realitzada amb la rèflex.

    Em feia molta il.lusió poder fer aquesta fotografia en hora blava, encara que no tot cuadrava aquell dia

    Nikon D780 + Tamron 70/200 a 70mm ..............f/22...............ISO 200............vel 90s.............6800K

    Nombre:  Hora blava a Saint Michel.jpg
Visitas: 47
Tamaño: 759.6 KB
    Última edición por Bep Taltavull; 18/04/2024 a las 20:47
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Sublime. Ho has explotat aixó de Mont Saint Michel, eh. Ja no soc capaç de triar-ne una. Potser aquesta. Felicitats

  3. #3
    Magnífica tercera fotografia. La nocturnitat amb fa triar aquesta, però les tres per separat farien forat. a la col·lecció.

  4. #4

  5. #5
    Moltes gràcies companys!!!
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  6. #6
    La composició, impecable i l'hora, la que tocava. Fantàstica. Has pensat en aixecar una mica les hombres/contrast (potser només del Mont Saint Michel)?

  7. #7
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    La composició, impecable i l'hora, la que tocava. Fantàstica. Has pensat en aixecar una mica les hombres/contrast (potser només del Mont Saint Michel)?
    Gràcies Vicenç, en quant a les ombres, ho vaig fer fins que em va semblar que m'agradava l'ambient.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  8. #8
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,207
    Blog Entries
    1
    Excelent !!!
    Quasi Only Raw?.
    M'agrada aquest joc !

  9. #9
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Excelent !!!
    Quasi Only Raw?.
    Gràcies Jaume,no és OR perque vaig clonar una petita part que molestava, i vaig variar la temperatura, la lluminositat i les ombres
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  10. #10
    Per jo sa millor de ses tres que has penjat. I estic d'acord amb es comentari d'en Vicenç sobre aixecar una micar ses sombres, sobretot de sa montanya..

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •