Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Caminant

  1. #1

    Caminant

    Anava a fer un volt amb el cotxe un mati del passat estiu, vaig veure la imatge i vaig parar al voral per sortir i disparar

    Nombre:  Caminant.jpg
Visitas: 64
Tamaño: 665.5 KB


    Leica TL2 + elmarit 18mm = 27mm FF .............ISO 100...............f/4..............vel. 1/320
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Deixant de banda el meu gust personal per les fotos de natura en color, crec que aquesta foto és molt correcte.
    El que no entenc és aquesta profunditat de camp tant bona amb un f/4.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    M'agrada molt aquesta foto, Bep, tant en el resultat del BN com en la composició. Entenc perfectament que paressis al voral per sortir a disparar.

  4. #4
    Moltes Gràcies amics!!!

    Jaume, no és dificil d'entendre la profunditat si tens en compte que l'hiperfocal estaria a 4,15 mts,

    a ull vaig calcular on seria més o menys l'hiperfocal i vaig enfocar a la branca del primer pla de la part superior,

    que estaria a uns 5 o 6 mts, per tant estaria tot enfocat a partir de 2.5 o 3 mts fins a infinit.
    Última edición por Bep Taltavull; 10/03/2024 a las 17:23
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Bep Taltavull Ver mensaje
    Moltes Gràcies amics!!!

    Jaume, no és dificil d'entendre la profunditat si tens en compte que l'hiperfocal estaria a 4,15 mts,

    a ull vaig calcular on seria més o menys l'hiperfocal i vaig enfocar a la branca del primer pla de la part superior,

    que estaria a uns 5 o 6 mts, per tant estaria tot enfocat a partir de 2.5 o 3 mts fins a infinit.
    Tens raó. Després de dir-t'ho, vaig pensar amb l'Hiperfocal.
    gràcies per refrescar-me conceptes bàsics.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Tens raó. Després de dir-t'ho, vaig pensar amb l'Hiperfocal.
    gràcies per refrescar-me conceptes bàsics.
    Sempre va be que s'ens recordin coses...
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #7
    Bona composició i molt bo el blanc i negre. Potser és una tonteria però els cotxes al final m'hi agraden.

  8. #8
    Moltes gràcies Narcís
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •