Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Buscant la porta

  1. #1

    Buscant la porta

    Als aeroports a vegades trobes imatges que et criden l'atenció, com aquesta
    Mai saps si els fa gràcia que els fotografiis
    Leica TL2 + elmarit 18mm = 27mm FF .............ISO 1600...............f/8..............vel. 1/200

    Nombre:  Aeropuerto 1.jpg
Visitas: 60
Tamaño: 396.4 KB
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Hi ha dos aspectes que m'agraden d'aquesta foto. Les línies que marquen el punt de fuga i els reflexes al terra. Impecable edició. Bona foto, Bep!!

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Tret del que destaca en Vicenç, la foto no em diu gran cosa.
    Em sobre espai per dalt i per baix.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Gràcies Vicenç

    Gràcies Jaume, aquests espais que a tu et sobren son els que a mi hem fan falta per ajustar la composició, diferents punts de vista
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Bep Taltavull Ver mensaje
    Gràcies Vicenç

    Gràcies Jaume, aquests espais que a tu et sobren son els que a mi hem fan falta per ajustar la composició, diferents punts de vista
    Doncs sí.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Como dice Viçens destaco la composición con ese punto de fuga visual que desbarata el caballero del primer plano con ese giro de cabeza buscando algo con la mirada. Muy, muy buena.

  7. #7
    Gracias Carlos, eso mismo vi en ese momento, si la figura principal mirara hacia adelante, no tendria la misma fuerza visual
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  8. #8
    Crec que la composició és molt bona. D'acord amb que el cap girat és el que li dona la diferencia.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •