Resultados 1 al 6 de 6

Tema: 1001 reflexos

  1. #1

    1001 reflexos

    Sé que li falta per la part de dalt. No em vaig donar compte, així que això és el que tinc d'aquesta finestra (em falta un troç). Tot i així, m'agraden els reflexos que es veuen des dels seus vidres.

    Nombre:  ffP6220479.jpg
Visitas: 45
Tamaño: 245.8 KB

  2. #2
    A jo no em fa falta veure més... m'agrada aquesta composició i colors i aquesta silueta de l'escala que puja a ... on vulgui l'espectador

    Bona!!!
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    També m'està be així, tot i que, potser, veure la finestra sencera s'agrairia més.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Bona idea, però crec que li falta una mica de lluminositat.

  5. #5
    Ja saps, Antònia, que en això de la fotografia pasa gairebé com en el futbol, que cada espectador té una opinió. Per mi, el joc de reflexos és molt bo i coincideixo amb les opinions dels companys, però queden apagats a l'estar envoltats de tant de tros d'aquesta paret de maons tan potent. Crec que és una oportunitat d'agafar les tisores...

  6. #6
    Buf, ji ji, aquí si que hi ha opinions de tots els colors. M'agrada, així podem veure una mateixa foto de diferent manera. Potser només els vidres estaria molt bé... i també potser la finestre sencera. Probaré. Gràcies!

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •