Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Dolmen

  1. #1

    Dolmen

    La llum del dia era una mica estranya i el cel estava blanquinós. Aquest dolmen va ser utilitzat (com molts altres construccions megalítiques, incloses les de la nostra illa) com a corral. La seva construcció se situa entre el 3500 i el 3000 aC.
    Nombre:  ffdolmenP6131352.jpg
Visitas: 40
Tamaño: 339.2 KB

  2. #2
    Podria ser una foto interessant si acurassis una mica més el revelat, baixant lluminositats i pujant ombres... Prova-ho, que et sorprendrà
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #3
    Provaré el que dius. Gràcies Bep.

  4. #4
    Un bon testimòni. Apart de la recomanació d´en Bep (que em sembla encertada) jo proposaria enfosquir-la una mica, sense perdre el detall a l´interior del dolmen. (És ben sabut que m´agraden les fotografies tirant a fosques). El que si que em preocupa és aquest cel tan pla. M´hi manquen núvols. I ell que vull resaltar és la textura de las pedres del dolmen.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,198
    Blog Entries
    1
    A veure si proves el que et diu en Bep, la foto mereix equilibrar llums.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Abans de res, una pregunta, Antònia. Treballes amb arxius raw o directament amb el jpeg que surt de càmera? Ho dic perquè, en la meva opinió, si treballes amb raw, en Bep té tota la raó. Es poden fer molts ajustaments amb molt bons resultats. En canvi, si treballes directament amb jpeg veig poc probable que -en aquesta foto en concret- puguis fer grans millores. És qüestió de provar-ho. És molt difícil lliutar amb cels d'aquest tipus, però si no hi havia millors condicions de llum o no hi havia núvols en el moment de la presa, sempre és millor tenir una imatge així que cap imatge.

  7. #7
    Bona mostra de construccions que teniu a l'illa. M'afegeixo als comentaris tècnics dels companys.

  8. #8
    Ah, doncs menys mal que m'ho has dit per que m'he tornat boixa "millorant" la foto. Treballo amb jpeg, tot i que la càmara permet RAW la veritat es que no el faig servir gaire per que no tinc bons programes per fer retocs i tampoc m'aclaro gaire... en fi... he captat el que dieu, així que tot i que no l'he pogut arreglar gaire, sí que he agafat el concepte. El tema del cel és complicat Lluis, per que estava tal com es veu: era un cel estranyament blanc, però es clar, si hi hagués contrast de llums, blaus i blancs, milloraria en molt, però no vaig tenir oportunitat de tornar un altre dia. Gràcies de nou a tots per ajudar !!

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •