Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Portal de l'Àngel

  1. #1

    Portal de l'Àngel

    Aquest any, a l'Agrupació Fotogràfica de Catalunya és festa grossa, ja que celebrem el centenari de la seva fundació. I ho fem amb un munt d'actes, tant a la nostra seu com en diversos espais de la ciutat. Un dels actes és un concurs on es tracta d'interpretar l'espai que apareix en una sèrie de fotos fetes fa un segle. S'han triat dos barris (El Gòtic i Nou barris) com a "models" partint de fotos d'aquella època, i de cada barri s'han triat diverses localitzacions. Per la interpretació no hi ha límits, està obert a la imaginació de cada autor. Al setembre s'inaugurarà l'exposició del Gòtic al centre cívic Pati Llimona.
    Aquí us deixo la meva interpretació del Portal de l'Àngel. És la composició de tres fotos des del mateix lloc (dos fotos per la gent i una pel carrer).

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: BCN_AFC_Portal de l'Àngel 2.jpg 
Visitas: 91 
Tamaño: 262.1 KB 
ID: 14113


    Ah!, també hem editat un llibre. 22x24,5 cm; 299 pàgines; 224 fotos.
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Portada.jpg 
Visitas: 43 
Tamaño: 88.5 KB 
ID: 14114

  2. #2
    Doncs crec que has interpretat perfectament. Actualment la gentada que belluga per aquest carrer i adjacents es per sortir-ne ràpid.

  3. #3
    Bona imatge Vicenç!! Fa temps que no he vingut per allà, però recordo que ja era una part molt concorreguda de Bcn.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Molt plàstica la teva versió. M'agrada.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    M'agrada molt la foto. Jo veig el "trafeg" de tothomn avui dia i la "immutabilitat" dels vells edificis.

  6. #6
    M´ agrada aquesta visió caòtica d´ aquest carrer tan emblemàtic i tan concorregut. Avui hi he estat passejant i certament que només amb els temes que ofereix ja n´hi ha per a fer una exposició. Felicitats per l´idea, Vicens.

  7. #7
    Forero Avatar de Eva Abril
    Fecha de ingreso
    14 nov, 20
    Ubicación
    Es Castell
    Mensajes
    316
    Molt bona interpretació d'aquesta carrer, pel que he passejat molt cops, i certament, i en qualsevol època de l'any, sempre està ple de gent!

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •