Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Selènica

  1. #1

    Selènica

    No recordo si en el seu moment vaig penjar aquest retrat però, com que l´he tornat a processar i reenquadrar, el torno a presentar. Correspòn a una sessió d´estudi que van organitzar a Photosagrera que, per cert, tènen un estudi permanent molt ben condicionat. He tornat a formar part de la Agrupació de Sant Adrià de la que vaig marxar fa dos anys per uns motius que ara ja no hi sòn. Hi tinc molt bons amics i es pot dir que he t tornat a casa. De totes formes segueixo també a Photosagrera a òn hi ha molt bon ambient fotogràfic i he fet també bons amics.
    Nombre:  Selènica.jpg
Visitas: 56
Tamaño: 168.0 KB

  2. #2
    No recordo aquesta imatge, però m'agraden la combinació dels colors i l'expressió dels llavis, potser preferiria que la mirada fos més directe...
    Última edición por Bep Taltavull; 21/05/2023 a las 15:30
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Interessant.
    Hi ha zones que, pel meu gust, els hi manca llum.
    D'acord amb la opinió sobre la mirada

    Molt positiva la teva reincorporació a Foto Sant Adrià.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Celebro que hagis tornat a l'Agrupació de Sant Adrià, Lluís.

    Pel que fa aquest retrat de Selènica, a mi sí que em sona que l'havies pujat. I si no era aquest, n'era un de molt semblant. Com faig sempre, et donaré la meva opinió més franca, independentment de si després la compartim o no.
    Crec que és un situació que pot donar més de sí. El barret i el monyo són molt potents i treuen protagonisme a la cara de la model. Si li fecis un vinyetat fosc (com acostumes a fer en moltes de les teves fotos) penso que milloraria. Per altra banda, també crec que s'hauria de donar més llum i contrast a la zona dels ulls. Ara estan molt foscos i es redueix l'impacte de la mirada i la màscara, la principal part de la foto.


  5. #5
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Me encanta la estética de sta imagen. Estoy de acuerdo en darle mas luminosidad en los ojos a la modelo como dice Vicenç

  6. #6
    Moltes gràcies pels comentaris. En la meva tornada a Sant Adrià hi ha tingut molt a veure el nostre amic Narcís Arpí. Moltes gràcies Narcís. Has fet que tornés a casa.

  7. #7
    M'agrada la fotografia. Comparteixo les propostes de millora que s'han fet.

  8. #8
    Cita Iniciado por Lluis Surralles Ver mensaje
    Moltes gràcies pels comentaris. En la meva tornada a Sant Adrià hi ha tingut molt a veure el nostre amic Narcís Arpí. Moltes gràcies Narcís. Has fet que tornés a casa.

    Diuen que qui té un amic, té una mina. (també penso que és així)

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •