Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Les mans del virtuòs

  1. #1

    Les mans del virtuòs

    Aquesta entrega a l´Associació que partanyo ara (Photosagrera) és la última i vaig gorça ben classificat. El tema és "mans". Aquesta és la foto que penso presentar. Que us sembla.
    Nombre:  Les mans del virtuós.jpg
Visitas: 49
Tamaño: 97.2 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Com a foto temàtica, em sembla molt bé.
    Tècnicament veig una discreta dominant taronja, probablement originada al retallar altes llums, i que, si fós jurat, em faría restar-li puntuació.
    A veure que en diuen els companys, però.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    M'agrada aquesta imatge!! A més de la fotografia m'agrada la música clàssica...
    Les mans d'un guitarrista clàssic sempre m'han cridat l'atenció, mà dreta ungles llargues i mà esquerra ungles curtes.
    M'agrada la composició elegida i en quant a la dominant a que es refereix en Jaume,
    jo la veig més com una temperatura de color massa càlida... podries dir-nos quina temperatura de color tens??

    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  4. #4
    Li vaig donar una mica més de saturació i potser em vaig passar. De totes formes en el meu monitor no li veig tant. És com la fot de l´orangutà que jo no la veig tan fosca.

  5. #5
    La fotografia m'agrada i no la veig fosca com en d'altres té comentat. No veig la dominant i potser si que com diu en Bep, la ma de dalt agafa un to més groc, sobretot en dos dels dits.

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Preciosa Lluis. La composición me encanta

  7. #7
    Forero Avatar de Eva Abril
    Fecha de ingreso
    14 nov, 20
    Ubicación
    Es Castell
    Mensajes
    316
    Molt bona foto i composició

  8. #8
    M'agrada la composició i la llum, Lluís. Pel que fa els taronges, coincideixo amb el comentari d'en Jaume. Penso que no és un tema de temperatura de color perquè l'excés de taronges va per clapes no uniformes (més visibles als dits de la mà inferior). Bona foto, Lluís.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •