Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Barman

  1. #1

    Barman

    Hola amigos, después de un laaaargo tiempo sin participar y casi sin actividad fotográfica por motivos familiares,
    me veo ahora con más tiempo para seguir con mi afición.
    Hace poco he cambiado una parte de mi equipo que ya me costaba usar por un juguete nuevo que hacia tiempo me hacia "tilín".
    Se trata de una cámara Leica TL2 de formato APSC junto con un objetivo de 18mm de focal fija,
    que equivale a un 27mm en formato completo y que todo el conjunto cabe en el bolsillo de la chaqueta.
    Ésto ha hecho que me tire hacia el blanco y negro, ya que saca un monocromo que me encanta, sumado a un rango dinámico buenísimo y unas
    prestaciones en gestión de ISO, ayudas al enfoque, etc...
    Para empezar os pongo una de las primeras pruebas que hice en el bar donde tomo café. Es una fotografia only raw, salida de cámara, sin procesado.
    Iso.....6400 vel ......1/125 diafragma.......f/2.8

    Nombre:  Barman only raw.jpg
Visitas: 62
Tamaño: 703.5 KB
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Content de poder tornar a gaudir de les teves fotografies. Per mostrar el resultat de la teva nova màquina, un blanc i negre molt potent i obtingut en un interior. Si senyor, bona fotografia.

  3. #3
    Gràcies Narcís, amb aquests paràmetres ja es pot veure quines possibilitats te.
    No vull dir que no les processi, però si surten així de càmera s'han de manipular poc
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Me parece increíble que esta imagen este a ese ISO.
    Me encanta el contraste de este B&N, Bep. esto promete...

  5. #5
    Molt content de tornar a veure la teva obra per aquí, Bep. Estic amb en Pepe amb lo de la qualitat de la imatge a aquesta ISO, i sense editar. Molt bona foto, Bep.

  6. #6
    Content de poder tornar a cmptar amb tu i les teves magnífiques fotos. Aquesta em sembla genial, i més amb el blanc i negre que li has donat. Certament que no era gens fàcil amb les condicions de llum. Felicitats.

  7. #7
    Gràcies amics, ja aniré posant alguna de processada.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  8. #8
    Bona primera presa de contacte amb la nova joguina.

    Pel que m'has ensenyat (i aquesta imtge n'és una) el blanc i negre que aconsegueixes amb la càmera m'agrada molt i el rang dinàmic també.

    Sé cert que xalaràs i ens faràs disfrutar també a noltros amb un altre tipus de fotografia una mica diferent a allò que ens tens acostumats.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    Bona primera presa de contacte amb la nova joguina.

    Pel que m'has ensenyat (i aquesta imtge n'és una) el blanc i negre que aconsegueixes amb la càmera m'agrada molt i el rang dinàmic també.

    Sé cert que xalaràs i ens faràs disfrutar també a noltros amb un altre tipus de fotografia una mica diferent a allò que ens tens acostumats.
    Gràcies Joan, s'intentarà
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  10. #10
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    M'encanta veure't "renovat" amb aquest nou format de càmera i amb el BiN.
    També em sorpren agradablement la qualitat de la imatge amb aquesta ISO.
    Si això és OnlyRaw, quan hagis de processar ho tindràs molt fàcil per que quedin unes magnífiques fotos de qualitat.
    Bentornat, Bep.
    M'agrada aquest joc !

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •