Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Reparant les xarxes

  1. #1

    Reparant les xarxes

    Segueixo participant amb moltes intermitències al nostre fòrum.

    En aquest cas ho faig amb motiu de haver adquirit una càmera Fujifilm XE-4. El motiu d'aquesta adquisició és tenir una càmera lleugera i petita per a portar-la, sobretot, de viatge i no haver de carregar amb la reflex i els seus objectius.

    La intenció és disparar directament amb jpg aprofitant les simulacions de pel.lícula que ja duen instal.lades les càmeras Fuji i, com a màxim fer-lis uns petits ajustaments de processat sense haver de treballar gaire les imatges. És una nova manera de fotografiar a la que m'hauré d'acostumar, tot i que en cap moment deixaré de banda la càmera reflex.

    La foto que vos present, podriem dir que és la primera que faig de manera una mica seriosa una volta realitzades algunes proves a modus de presa de contacte amb la càmera:

    Nombre:  Port de Ciutadella_0039 editada.jpg
Visitas: 49
Tamaño: 283.4 KB

    Fujifilm XE-4 + Fujinon XF 27 mm
    ISO 2000, f/2.8, 1/500
    Simulació de película: Velvia amb post processat a l'ordinador
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Me gusta mucho esta imagen Joan.
    Destaco la cuidada composición y la luminosidad, el personaje muy destacado sobre el fondo a pesar que este tiene su importancia en el contexto y esas manos perfectamente enfocadas que te fijan la mirada.

  3. #3
    Forero Avatar de Eva Abril
    Fecha de ingreso
    14 nov, 20
    Ubicación
    Es Castell
    Mensajes
    316
    Molt bona imatge i com diu en Pepe, m'agrada molt que destaques les mans fent la feina, que és el que vols comptar amb la fotografia.

  4. #4
    Una molt cona foto de reportatge. Reflecteix amb exactitut l´ambient d´un magatzzem de pescador. Molt ben editada.

  5. #5
    Moltes gràcies pels vostres comentaris.

    Ara també m'he adonat que la foto ha perdut molt de pes per haver excedit les mides màximes admeses pel fòrum....manca de pràctica deu ser per la meva poca participació....
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Res més a afegir als comentaris, que comparteixo, dels companys. Em ve al cap, però, un dubte que no es possible de resoldre, però que l'exposo. Si aquesta mateixa escena, en aquell mateix moment, l'haguessis captat amb la rèflex tradicional, l'hauries editat de manera que els espectadors la veiéssim d'una manera molt similar a com veiem ara aquesta?. No ho sabrem mai, però m'atreveixo a pensar que no.

  7. #7
    La fotografia m'agrada molt. Respecte al que comenta en Vicens, d'acord en que seria difícil reproduir-la exactament a partir d'una presa feta amb un altre màquina. L'opció de disminuir pes, s'agraiex amb el pas dels anys, i més si es poden seguir obtenint bons resultats.

  8. #8
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Bona, Joan.
    M'agrada aquest joc !

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •