Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: En familia

  1. #1

    En familia

    Aquest cap de setmana de cap d´any, vam anar a passar-lo al Delta de l´Ebre. No vaig tenir temps de fer massa cosa.
    Nombre:  En familia  .jpg
Visitas: 72
Tamaño: 215.6 KB

  2. #2
    El moment captat es interessant, i personalment m'agrada el resultat, tot i que provaria de rebaixar una mica el vermell de les plomes. Ah .. quan dius massa cosa he de pensar que no hi entren els arrossos amb productes de temporada.

  3. #3
    No. El que vull dir és que hi vam anar tres parellas per cap d´any dos dies i no vaig tenir massa temps per sortir a fer fotografies. Si Deu vol, hi tornaré.

  4. #4
    M'agrada la foto, Lluís. La llum és fantàstica i la vas saber aprofitar molt bé. Els reflexes a l'aigua, impecables. Possiblement tingui raó en Narcís en rebaixar una mica els vermells. Curiositat, amb quina focal està feta? Molt bé, Lluís.

  5. #5
    Gràcies. Està feta amb un 70-200 Canon amb duplicador 1,4 que es converteix en un 280 però encara va quedar curt i vaig tinguer que ampliar molt i reenquadrar despreciant molta foto. Per això tot i passar-li el filtre Topaz hi ha algún lloc amb una mica de renou. Necessito un tele mes llarg. Em va passar igual amb la sessió de les rapinyaires.

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    La pèrdua de densitat de pixells pel fet de retallar, la foscor (made in Surralles), el color un pel forçat, i el retall massa ajustat (falta aire pel meu gust), no li treu mèrit a aquesta foto preciosa fotografía.
    Ja saps què et toca: un tele suficient i tornar-hi a aquesta hora de llum.

    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Estic d’acord amb el que han apuntat els companys.

    Valoro molt positivament la llum i el moment captat.

    El delta del Ebre és un dels llocs que tenc marcats com a pendents per anar-hi algun dia només per fer fotos.


    Sent from my iPad using Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #8
    Gràcies pels cometaris. Joan A.: si penses anar al Delta a fer fotos et recomano que vagis a hospedar-te al Poble Nou del Delta. Està al "rovell de l´ou" a ón totes les zones interessants estan a prop. Hi han vàries cases de turisme rural però, si vols anar d´hotel et recomano l´Hotel L´Algadir del Delta. Està molt a prop d´Amposta i de La Ràpita. Hi vam estar per Cap d´Any i està molt bé. Acollidor, bon tracte i bon menjar. Alla mateix t´indiquen les zones i hores mes interessants. Cal portar un tele llarg (mínim 400 ò 500)

  9. #9
    Cita Iniciado por Lluis Surralles Ver mensaje
    Gràcies pels cometaris. Joan A.: si penses anar al Delta a fer fotos et recomano que vagis a hospedar-te al Poble Nou del Delta. Està al "rovell de l´ou" a ón totes les zones interessants estan a prop. Hi han vàries cases de turisme rural però, si vols anar d´hotel et recomano l´Hotel L´Algadir del Delta. Està molt a prop d´Amposta i de La Ràpita. Hi vam estar per Cap d´Any i està molt bé. Acollidor, bon tracte i bon menjar. Alla mateix t´indiquen les zones i hores mes interessants. Cal portar un tele llarg (mínim 400 ò 500)
    Moltes gràcies per la informació, Lluis.
    De moment no crec que hi pugui anar perquè tenc altres coses planificades però confio en poder-hi anar més endavant.

    Enviado desde mi M2103K19G mediante Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  10. #10
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Excelente imagen Lluis, la luz es espectacular.Muy buen control de altas luces, el plumaje siempre es difícil de controlar en esta imágenes.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •