Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Ses magranes

  1. #1

    Ses magranes

    L´altre dia vaig fer una sessió de bodegons amb magranes. Canon EOS 5 D, obj. Canon 24-85 a 85, Iso 100, 1/200, f 32. Lo del F32 és degut a que tiro amb flash i no vull posar filtre per reduïr el llum,per tant he de tancar al màxim. N´han sortit vàries d´interessants
    Nombre:  Ses Magranes.jpg
Visitas: 73
Tamaño: 152.5 KB

  2. #2
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Hola !! LLuis
    després de tant de temps sense aparèixer per aquí, veig que segueixes amb algun Bode, i m'alegra, com tots sabeu no és un tema que sigui molt normal per aquí.
    Sense voler entrar molt a fons, veig una foto correcta, personalment no m'agrada la composició, als vermells veig una cosa rara
    Segueix LLuis amb els Bodes

  3. #3
    D'aquesta foto m'agradaria destacar la bona il·luminació. Molt bé, Lluís. Respecte els vermells que comenta en Xiscu, jo també els hi veig alguna cosa, que tal vegada baixant una mica la saturació general de la foto, s'arregli.

  4. #4
    Certament. Ja he arreglat els vermells que estaban massa saturats. Properament en penjaré de npves d´aquesta sessió. Moltes gràcies pels vostres comentaris.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    També coincideixo amb l'encert de la llum .
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Me gusta ese fondo oscuro que resalta las frutas.

  7. #7
    Comento després de fer-ho amb la de la pluja. Aquesta no es veu trista com l'anterior ja que està més il·luminada. Com a composició m'agrada més l'altre.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •