Resultados 1 al 6 de 6

Tema: Gladiol

  1. #1

    Gladiol

    Hacia dias que no me ponia a hacer fotos en casa. Hoy he dicho: de aqui no pasa. Me he acercado a una florista amiga y a la papeleria i, sin tener ninguna idea en la cabeza, me he puesto a improvisar con este gladiolo i fondoas que contrastaran, sin demasiadas pretensiones.
    Esta és una de las fotos.Càmara Canon D 5 MarkII. Obej Canon 24-85 a 85 Iso 200, 1/200, F 32
    Nombre:  Gladiol .jpg
Visitas: 51
Tamaño: 50.8 KB

  2. #2
    M'agrada Lluis, pero la veig una mica apagadota de llum. Ja sè que a tu t'agradan ses fotos mes fosques, pero no sè, li falta algo... Tampoc no acab d'entendre els paràmetres..F/32?

  3. #3
    Entenc rl que volies provar. Personalment opino el mateix que en Tito en el sentit de que li falta lluminositat a la flor. Jo hi afegeixo que crec que li manca definició.

  4. #4
    A mi no m’acaba d’agradar el color de fons que has triat, penso que no lliga gaire be pel meu gust.
    Perquè no introduir un fondo dins de la gama dels verds?

  5. #5
    La gràcia de la fotografia en general és que hi ha tantes opinions com espectadors. En aquest cas concret, i no és per dur la contrària als companys, m'agrada tal com la presentes, Lluís. És més, pel meu gust encara li treuria una mica de brillo als pètals més il·luminats del centre i baix de la imatge, amb el que aconseguiries que tinguessin més detall. Per mi, bona foto, Lluís!

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    D'acord amb la opinión dels companys.
    M'agrada aquest joc !

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •