Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Costa Nord de Menorca

  1. #1

    Costa Nord de Menorca

    La costa nord de Menorca a la zona més salvatge de l’illa ja ha arribat la tardor i a la costa ja comença a brollar la verdor després de les primeres pluges.
    Una vista del Pou d’en Caldes amb una petita “caseta de vorera” per passar els cap de setmana.

    Nombre:  DSC02250 copia 1200.jpg
Visitas: 77
Tamaño: 911.8 KB

  2. #2
    Forero Avatar de Eva Abril
    Fecha de ingreso
    14 nov, 20
    Ubicación
    Es Castell
    Mensajes
    316
    Molt guapa, Raül, i el lloc espectacular. Potser em sobra part del primer pla i de la part esquerra, tot i que és cert que ajuda a "tancar" la imatge, i potser jugaria un poc més amb les sombres i negres per destacar més les muntanyes i vegetació del fons.

  3. #3
    Molt ben buscada. En relació al que comenta l'Eva, jo com a molt retallaria una mica per baix però molt poc. Del costat dret res, m'agrada com acaben les roques al igual que la muntanya de l'altre costat.

  4. #4
    El sitio es fantástico.
    Al mirar la foto la vista se va a la zona clara, el cielo, por lo que pienso que la foto mejoraría oscureciendo este y aclarando algo la zona de tierra.

  5. #5
    Pel que fa la composició, ja m'agrada tal com ens la presentes i no retallaria res. A l'igual que el Carlos, penso que aclarint el terra la foto milloraria.

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Precioso paisaje, quizá un cielo más dramático mejoraría la imagen. Una buena excusa para volver en otro momento

  7. #7
    Moltes gràcies pels vostres comentaris.
    Al final l’he tornada a processar de bell nou a partir de les vostres opinions.
    Ja me direu què vos pareix ara la nova versió.

    Nombre:  DSC02250 copia 2 1200.jpg
Visitas: 50
Tamaño: 999.6 KB

  8. #8
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Para mi mucho mejor con este cielo

  9. #9
    També m'agrada més aquesta versió, Raül.

  10. #10
    Bona foto Raul, millor se segona versió!!

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •