Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Hostalets d´en Bas

  1. #1

    Hostalets d´en Bas

    Fa dies que no acompleixo el compromis de penjar, com a mínim, una foto cada setmana. Darrerament no estic fent masses fotos, pero, l´altre dia vam anar a dinar al bonic poble d´Hostalets d´en Bas, a la Garrotxa, prop d´Olot i en vaig ver algunes amb el mòvil. Aquesta m´ha agradat força. No tot han d´esser fotos de concurs. Potser l´any vinent en faré un pessebre.
    Nombre:  Hostalets d´en Bas copia.jpg
Visitas: 60
Tamaño: 250.5 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    La foto és molt maca, però crec que el monocrom no és una bona opció en aquest cas.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Entenc lo del dinar a Hostalets. L'oferta gastronòmica de la localitat, tenint en compte les seves dimensions, és força ample i de qualitat . Respecte la foto, m'agrada el resultat obtingut en monocrome. Encara que sigui feta amb el mòbil, crec que valdria la pena corregir la inclinació del campanar i la paret del fons.

  4. #4
    Totalment d'acord amb el comentari del Boss!!! Bona foto Lluis!!

  5. #5
    Aquest recó és preciós i vas fer be de fotografiar-lo encara que sigui amb el mòbil. Suposo que els color no te van agradar prou i la vas passar a monocrom. A mi m’agrada tal com la presentes Lluis.

  6. #6
    Forero Avatar de Eva Abril
    Fecha de ingreso
    14 nov, 20
    Ubicación
    Es Castell
    Mensajes
    316
    M'agrada molt aquesta foto (corregint aquesta inclinació del campanar). Potser podries posar la que tens en color per comparar? (tot i que a jo m'agraden molt els paissatges en blanc i negre)

  7. #7
    D'acord amb el comentari d'intentar corregir la inclinació del campanar. Com a blanc i negre no m'acaba d'agradar el color xocolata, però tu manes.

  8. #8
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    De acuerdo con Vicenç, no me desagrada el monocromo en esta imagen y entiendo que Jaume se quede con las ganas de disfrutar de los colores de esa estampa tan bonita

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •