Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Cedeira

  1. #1

    Cedeira

    En tot l’estiu no he disparat una foto degut a que m’han operat de cataractes als dos ulls.

    Així és que per complir amb el compromís adquirit amb la darrera reunió fotofindera, he rebuscat dintre dels arxius de viatges .

    Es tracte de la desembocadura del riu Condomiñas a Cedeira, provincia de A Coruña, al nort de les Rias Altas.
    Iso 125; f 5,6; 28 mm. 1/640


    Nombre:  _DSC0033 copia Cedeira-Galicia 1200.jpg
Visitas: 40
Tamaño: 1.00 MB

  2. #2
    Espero que ja t'hagis refet i podem seguir gaudint de les teves fotografies de flors. Aquest paisatge m'agrada, la profunditat que amb aquesta corba de la sorra mullada, el verdet i l'onada ens porta a la zona habitada i els boscos. Bona captura.

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Molt be, Raül, per la fotografia i per complir amb el nostre compromís.
    Sé, per tú mateix, que tens una qualitat visual molt millor que abans. Vol dir que esperem tornis a gaudir de la fotografía i que ens facis partícips, com sempre.
    La fotografia: em sembla notar una dominant, o... m'enganya la calidèsa de la llum del moment?.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Me gusta mucho Raul. La composición esta muy cuidada. Personalmente ese marco verde al río me encanta porque me lleva paseando hasta la población.

  5. #5
    Buena composición y color. Un muy ligero viñeteado ayudaría a centrar la mirada.

  6. #6
    Les línies des del primer pla cap el fons ajuden molt a una ja bona composició. Molt ben vista. Bona foto, Raül.

  7. #7
    Moltes gràcies per comentar companys.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •