Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 13

Tema: Cuinant el pà

  1. #1

    Cuinant el pà

    Estic content per que veig que tots ens hem posat ses piles (uns més que els altres, i açò ho dic per jo, jejeje, no és cap crítica cap a ningú altre) i el fòrum torna a estar més actiu.

    Del meu darrer viatge a Egipte he tornat amb moltes fotografies dins la càmera però crec que n'hi ha poques que mereixin ser exposades. Es va tractar d'un viatge organitzat a on em vaig d'haver adaptar als horaris marcats i vaig anar fent fotos a les escenes que m'anava trobant, sense tenir temps de composar ni de mesurar llums (casi totes les vaig disparar amb prioritat de diafragma i amb ISO auto).

    El que sí que vaig voler aprofitar fa ser fer fotografies de la vida d'aquell pais per a sortir de la meva zona de comfort i fer un tipus de fotografia diferent al que acostumo a fer.

    La foto que vos present és d'una senyora que estava coent el pà que ens van servir a un restaurant en el que vam dinar. Hi havia altre gent fent-li fotos i ella es va posar en plan posat per a la foto mirant a la càmera però jo volia una foto d'ella fent feina, així que vaig esperar a que el grup hagués fet les seves fotos i que la senyora tornàs a la feina.

    Nombre:  Egipte_0221.jpg
Visitas: 54
Tamaño: 936.4 KB

    Nikon D780 + Nikkor 70-200 a 70 mm, ISO 4500, f/5,6, 1/250, ev +1
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Como bien dices "oxigenar" las neuronas fotográficas viene bien.
    En esta foto me gusta casi todo: la composición, la luz, el detalle... El "casi" es por no poder ver bien la cara de la panadera. Una pena pero supongo que no tenías muchas más posibilidades.

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Excel·lent foto, Joan A.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Extraordinaria. Ese punto del fuego ma parece fantástico.

  5. #5
    Muchas gracias por vuestros comentarios.

    Carlos, a mi también me falta poder verle mejor la cara pero, como expliqué al principio, si se daba cuenta que le hacían la foto, la señora se ponía en plan pose y no era lo que yo buscaba.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Molt bona. M'agrada tot i bona decisió mantenir la senyora en la seva activitat.

  7. #7
    Aquest tipus de fotos són molt difícils de fer quan el/la protagonista fa pose "per quedar bé a la foto". Malgrat les circumstàncies, has aconseguit un molt bon resultat. M'agrada la foto. Potser que estigui una mica sobresaturada?

  8. #8
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Aquest tipus de fotos són molt difícils de fer quan el/la protagonista fa pose "per quedar bé a la foto". Malgrat les circumstàncies, has aconseguit un molt bon resultat. M'agrada la foto. Potser que estigui una mica sobresaturada?
    Que Déu et conservi la vista per molts anys!!! Tens un dó especial per detectar dominants i excessos de saturació.
    Però en aquest cas no és saturació, m’explicaré: aquest estiu he llegit el llibre “Teoría del color: aplicación práctica en fotografía” d’en Jesús M. García Flores i en aquest llibre s’explica, entre altres coses, un procés per a potenciar els colors d’una imatge treballant-la a l’espai de color Lab i açò és el que he fet però no es tracta d’augmentar la saturació sinó d’actuar damunt la llum dels colors i, de fet en aquest cas, la saturació dels vermells està baixada un 24% després d’haver fet el procés que he comentat.


    Sent from my iPad using Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    Gràcies, Joan A.

  10. #10

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •