Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Concentrats per començar

  1. #1

    Concentrats per començar

    Obtinguda a Montmartre, a mig matí d’un dia gris i plujós, d’aquí que vaig tirar d’ISO.
    Soc conscient que falta una mica d’aire, però no tenia interès i hem vaig centrar en el que ensenyo.


    ISO 5000
    1/250 – f 9,0 – 58 mm (EFF116 mm)
    Olympus 14-150 mm

    Nombre:  P5260008 FF.jpg
Visitas: 71
Tamaño: 658.0 KB




  2. #2
    Qué bien captada la mirada de la niña y esa carita medio tímida y curiosa. Muy buena.

  3. #3
    Certament que la mirada de la nena ja és mitja foto. No crec que li falti aire. M´agraden molt els primers plans i penso que tot queda concentrat en els motius de la foto que són la nena i el dibuixant.

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Totalmente de acuerdo con los compañeros, esa mirada que me lleva en diagonal a la mirada del artista y me devuelve a esos ojazos de la niña.A mi tampoco me falta espacio en la imagen.Me pregunto si mejoraría que la pintura estuviera mas avanzada o por el contrario restaría algo de protagonismo a la mirada de la modelo.

  5. #5
    Tampoc crec que li falti aire, Narcís. M'agrada molt tal com ens la presentes. Coincideixo amb els companys que la diagonal dibuixada per les mirades és molt potent. Bona foto, Narcís!

  6. #6
    Res més a afegir als comentaris dels companys. Bona foto.

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    D'acord amb els companys.
    Molt bona foto, Narcía.
    Suposo que vas demanar permís, oi? O, és un robat, i te la vas jugar?
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Vaig demanar permís al seu pare. En gestos perquè era asiàtic. Potser ara que ja s'ha vist le podries posar a la part privada.

  9. #9
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Narcis Arpi Ver mensaje
    Vaig demanar permís al seu pare. En gestos perquè era asiàtic. Potser ara que ja s'ha vist le podries posar a la part privada.
    No veig el motu de restringir l'exposición d'aquesta fotografía si el ser pare et va donar permís, no?
    M'agrada aquest joc !

  10. #10
    Se m’havia passat comentar aquesta foto.
    L’expresió de la filleta és boníssima. Excel·lent moment captat. M’agrada molt també com has emmarcat la seva cara.
    Com a cosa a corregir: el soroll degut al valor ISO emprat.
    Enhorabona!


    Sent from my iPad using Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •