Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 16

Tema: Falco peregrinus

  1. #1

    Falco peregrinus

    Hola amics, desprès de moolt de temps sense participar per diferents motius, alguns ja sabeu que el tema de la vista em duu de cap, pujo avui una imatge recent per ajudar en la reactivació del foro.

    Vaig llegir les propostes de l'última reunió i em sembla be posar una fotografia o dues al mes i m'hi esforçaré en fer-ho.

    Aquesta fotografia és el resultat d'un treball de camp una mica intens i que va donar resultats en tres dies.es un falcó jove que feia uns 5 dies que havia abandonat el niu, ens vam trobar cara a cara i no es va espantar, jo anava sense camuflatge ja que no pensava trobar-lo tan a prop, uns 10 - 12 metres.

    Un exemplar jove amb el plomatge marró encara. Adrenalina a tope i una sessió ràpida d'unes 60 fotografies.


    Nombre:  Falco FF 1200.jpg
Visitas: 97
Tamaño: 589.5 KB



    Nikon D780............ ISO 1600..............f/6.3................vel 1/2000s.................focal 600mm
    Última edición por Bep Taltavull; 26/07/2022 a las 21:01
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Ben aprofitada aquesta trobada per sorpresa.

    Veig que sa foto pesa molt poc i crec que és per que has excedit les mides màximes que admet el fòrum.

    També, a rel de la darrera foto que vaig pujar, s'altre dia ho comentava amb en Jaume ja que no recordava prou bé quines eren aquestes mides màximes.

    No dic que es vegi malament la foto però em fa por que hagi perdut una mica de qualitat per aquest motiu.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #3
    Moooolt content de veure't altra vegada per aquí, Bep, i poder gaudir de les teves fotos. Com aquesta magnífica del falcó jovenet, sense anar més lluny.

  4. #4
    Gràcies amics!! A pesar de que semblava que no havia perdut qualitat, l'he canviada amb un redimensionat algo més petit. Gràcies Joan Per avisar
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    Molt content de retrobar-te Bep. Una molt bona foto. Jo no li veig manca de detall, potser és perque no hi "guipo" prou. Llástima que el cel no tingui una mica més de de vida.

  6. #6
    Benvingut de nou. Si t'hi he de posar una crítica, pel meu gust, un poc massa centrada, li faltaria un poc d'espai a la dreta (pel meu gust)
    Nikon D700, Nikon D810, Nikon D850, Sigma 12-24, Sigma 12 2.8 fisheye, Nikkor 28 2.8, Nikkor 50 1.4, Nikkor 60 2.8 D macro, Nikkor 60 G ED micro, Nikkor micro 105 2.8G, Nikkor 16-35 4.0 G,Nikkor 28-105 3.5-4.5 D,Nikon TC-20III, Nikkor 12-24 2.8, Nikkor 24-70 2.8, Nikkor 70-200 2.8, caixa Easydive, Caixa Isotta D810, Ikelite DS-51, Subaqua Helios 5000, Inon Z-330, Inon S-2000

  7. #7
    Ben tornat. Abans de llegir res dels altres comentaris ja he arribat a la conclusió que era una molt bona presa. Felicitats.

  8. #8
    Molt bona bep!
    Esper
    que el tema de sa vista millori.
    Quant a sa foto poc a dir, més que felicitar-te per saber contenir els sentiments i treure aquesta magnífica imatge!

  9. #9
    Una calidad tremenda la de esta foto. Además tiene el plus de la paciencia para conseguirla. Enhorabuena por el resultado y me alegro mucho de que te pases de nuevo por el foro.

  10. #10
    Gracies a tots pels vostres comentaris
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •