Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Estrambòtica

  1. #1

    Estrambòtica

    Aquests dies em dedico a dur a terme una idea que feia temps que em rondava pel cap. Fer una sèrie que reculli aquelles posicions estrambòtiques, de vegades fins i tot grotesques, que es capten fent fotos d'esport. La majoria de vegades, aquestes imatges es capten volent captrar-ne d'altres i no pas aquestes. Però donen molt de joc. Aquest n'és un exemple.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Gimnàstica rítmica_DSC7475_.jpg 
Visitas: 63 
Tamaño: 292.8 KB 
ID: 13889

    ISO 5000
    Nikkor 200-500 a 360 mm; f/5,6
    1/1250 sec.
    +1,33EV

  2. #2
    Forero Avatar de Eva Abril
    Fecha de ingreso
    14 nov, 20
    Ubicación
    Es Castell
    Mensajes
    316
    Molt bona la foto i molt bon projecte aquest que vols fer. Molt ben vista!

  3. #3
    M’agraden els projectes personals, tot i que aquest serà molt interessant perquè sortiràs de la perfecció en què ens tens acostumats. Molt bona fona.

  4. #4
    Ho sento Vicens peró aquesta foto no m´acaba de fer el pes. Un enquadrament que vol ser original però que, pel meu gust, aporta molt poca cosa.

  5. #5
    M'agrada la idea del projecte que t'has marcat. De tant en tant va bé dur a terme un projecte per a marcar-te noves fites d'aprenentatge. Pel que fa a la foto, crec que l'escena és ben curiosa i el fet de tenir el cèrcol a la zona a on s'hauria de veure el cap és un puntàs!!!
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Muy interesante proyecto.
    Esta imagen desde luego responde al título. Un punto de vista inaudito que la hace interesante por eso mismo.
    Técnicamente con tu alta calidad habitual.

  7. #7
    Pues sí que la has pillado en una pose curiosa y difícil de repetir. El hecho de que no se vea la cabeza acrecienta la originalidad de la imagen.

  8. #8
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Em sembla una gran foto i la intencionalitat de fons, l'arrodoneix.
    M'agrada aquest joc !

  9. #9
    M'agrada la idea del teu projecte i per tant aquesta n'ha de formar part.
    Comparant amb l'anterior que he vist primer, aquesta potser ha quedat pobre de lluminositat.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •