Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: ¿Una copa?

  1. #1

    ¿Una copa?

    Estavem asseguts al bar del hotel prenent un café i mirava les llums de la barra quant van entrar aquestos dos personatges, i no m’ho vaig pensar gaire, vaig treure la càmera que porto de viatge i dissimulant entra la gent, vaig fer aquesta presa.
    Tenia la càmera a punt per disparar en blanc i negre. Tot que hi ha algunes llums cremades no me va desagradar el resultat final.
    F7,1; focal 50 mm. Iso 500, vel 1/100
    Càmera Sony A-6000

    Nombre:  DSC01713 -1500.jpg
Visitas: 83
Tamaño: 952.1 KB

  2. #2
    Entenc que les condicions de llum no eren les millors i per açò ha sortit tant contrastada. Personalment intentaría eliminar un poc de renou. També la veig un poc desequilibrada cap a la dreta.... Però m'agrada es resultat general.
    Nikon D700, Nikon D810, Nikon D850, Sigma 12-24, Sigma 12 2.8 fisheye, Nikkor 28 2.8, Nikkor 50 1.4, Nikkor 60 2.8 D macro, Nikkor 60 G ED micro, Nikkor micro 105 2.8G, Nikkor 16-35 4.0 G,Nikkor 28-105 3.5-4.5 D,Nikon TC-20III, Nikkor 12-24 2.8, Nikkor 24-70 2.8, Nikkor 70-200 2.8, caixa Easydive, Caixa Isotta D810, Ikelite DS-51, Subaqua Helios 5000, Inon Z-330, Inon S-2000

  3. #3
    A mi m´agrada molt aquesta fotografia. L´ambient, el processat en B i N tan dur i la composició. En fi. La considero una molt bona foto.

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Si la nivelles tallaràs la part dreta. Per tant, jo la deixería tal com està.
    Bona intenció i bona foto.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Veo que has recortado la foto para eliminar elementos de la imagen. Me parece acertado.
    Es una foto que capta bien el ambiente del bar con ese par de aparentes clientes habituales más pendientes de su conversación y de la cervecita que de la tele. Si pusieran fútbol otro gallo cantaría.

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Excelente imagen Raúl. Me gusta también así de contrastada.

  7. #7
    Cita Iniciado por Carlos Silvestre Ver mensaje
    Veo que has recortado la foto para eliminar elementos de la imagen. Me parece acertado.
    Es una foto que capta bien el ambiente del bar con ese par de aparentes clientes habituales más pendientes de su conversación y de la cervecita que de la tele. Si pusieran fútbol otro gallo cantaría.
    Bueno, cuando la preparamos para la exposición, me lo comentaste y no quedó en saco roto.

  8. #8
    Muchas gracias a todos por comentar.

  9. #9
    Bona foto, Raül. M'agra tal com l'has pujat tant de composició com de contrast. Coincideixo amb en Joan, però, de mirar d'eliminar el renou.

  10. #10
    Forero Avatar de Eva Abril
    Fecha de ingreso
    14 nov, 20
    Ubicación
    Es Castell
    Mensajes
    316
    Molt bona aquesta foto i passar-la a B/N fa més especial l'ambient del lloc. I es un "robado", que no és fàcil...

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •