Resultados 1 al 9 de 9

Tema: El Caarell d´Enfesta

  1. #1

    El Caarell d´Enfesta

    Lo prometidoes deuda. Aqui va la foto que cuelgo comomi aportación al dia de hoy. Tiene ya varios años y aiempre me habia pasado por alto hasta que el otro dia la vi y me pareció que estas nieblas pueden ser interesantes
    .
    Nombre:  El Casrell d´Enfesta.jpg
Visitas: 76
Tamaño: 107.1 KB

  2. #2
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Pues a mi me gusta Lluis.
    Me gusta la composición, esa insinuación del otoño en los árboles que aumenta el peso del primer plano. Esa niebla que es el plus definitivo.
    Como parte quizá a mejorar son esas manchas del sensor en el cielo principalmente que tienen fácil solución.
    Buena Lluis

  3. #3
    Ese ambiente brumoso es muy interesante.
    Quizá deberías haberte movido un poco para ubicar mejor el chopo (o lo que sea el árbol alto)

  4. #4
    La fotografia en si no me disgusta, però penso que l’enquadrament és millorable situant l’arbre del centre més a l’esquerra de la imatge.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Bona foto Lluís.
    D'acord amb les observacions dels companys.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Molt bon concepte de la foto, Lluís. Vas saber veure bé la imatge amb la boirina. El que més em molesta de la foto, però (i saps que no és la primera vegada que t'ho comento) és el fort soroll de color que, al meu parer, desmillora força la imatge.

  7. #7
    Forero Avatar de Eva Abril
    Fecha de ingreso
    14 nov, 20
    Ubicación
    Es Castell
    Mensajes
    316
    Molt guapo s'efecte de sa boira. D'acord amb els companys amb la situació de l'arbre de l'esquerra.

  8. #8
    M'agrada el resultat, però provaria el que diu en Vicenç. No conec el lloc i poc puc dir de la composició, els arbres estan molt junts i potser una posició teva diferent faria que no ens agradés el fons.

  9. #9
    Gràcies pels teus comentaris. Sembla que hagis tornat de vacances i t´hagis posat al dia. És Així?

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •