Resultados 1 al 5 de 5

Tema: Nits talaiòtiques...

Forero Avatar de Eva Abril

Nits talaiòtiques...

f:4.5 / 2s / ISO 6400 / 24 mm.

Nombre:  GV1R3904.jpg
Visitas: 36
Tamaño: 604.3 KB

Bona foto, Eva. La llum és exquisida i el sol amagant-se li dóna un punt atrctiu i ajuda molt en la composició. Potser encara m'agradaria més si es retallés l'arbre de l'esquerra -que no aporta res a la foto- i, proporcionalment, també es retallés el cel per la part de dalt, que tampoc aporta res. Llavors, el monument principal quedaria una mica descentrat i encara favoriria més la composició. Prova-ho si en tens ganes. Una bona foto en qualsevol cas, Eva. Felicitats.

Creq Eva que tindries que explicar una mica sa foto. Com be diu es titol, ès una foto nocturna. Si no fos aixi, sa foto estaria millor, com be diu en Vicenç. Al ser una nocturna, per mi li sobra llum i li falta poder veure les estrelles al cel, se veuen molt poquet. Tambè me molesta una mica els diferents tons de color que te la part terrestre. Esper que tots aquests "comentaris negatius" et puguin ajudar a millorar sa foto.
    Última edición por Tito Felix; 10/04/2022 a las 10:50

Estic d´acord en que aquests verds de les roques de la part baixa no m´acaben de fer el pes. Per altre costat, si e sol s´està amagant per la part dreta de la foto, no és llògic que la part de darrera del talaiot estigui tan clara. De totes formes aixó són comentaris per millorar. La foto és bona.

Administrador Avatar de Jaume Franch
    Blog Entries
    1
    Amb les correccions que t'han suggerit els companys, crec que et quedarà una molt bona foto.
    M'agrada aquest joc !

Marcadores