Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Bucaneros

  1. #1

    Bucaneros

    Primer de tot demanar, de nou, disculpes per la meva presència intermitent dins el fòrum.

    Buscant noves localitzacions per a fotografies nocturnes, li vaig "copiar" aquesta localització al nostre company Victoriano.

    La idea era fer la foto aprofitant els primers dies de l'any en que el centre galàctic era visible (finals del mes de febrer a les 04:40 h), tot i la son i el fred vaig anar cap a Binibeca per fer aquesta foto.

    El model soc jo i estava aguantant una canya de pescar, encara que a la foto, sa canya, gairebé no es veu.... Però aquesta era la idea que volia fer.

    Nombre:  Bucaneros_0024 1024px.jpg
Visitas: 90
Tamaño: 539.7 KB

    ​Nikon D780 + Nikkor 20 mm, ISO 10.000, f/2.8, 15 segons
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Hola! Fotofinderos,

    M'unesc a ses teves disculpes, ser pare, fa que es temps lliure sigui més preuat i escàs. En qualsevol cas, ara per culpa (o gràcies) a es bitxo, tenc uns dies d'estar encauat a casa.
    Anant a sa foto que ens presentes, m'agrada sa composició i sa idea d'introduir una persona a dins sa escena.
    Personalment, crec que sa reducció de renou ha estat una mica massa agressiva, per exemple sa caseta, pes meu gust, es veu amb poc detall.
    Potser si sa roba elegida fos d'un altre color, se't veuria més. Un anorac amb un color més cridaner?

    Bona foto, i bona matinada!

  3. #3
    Joan A. ja m'agradaria poder-vos copiar aquests emplaçaments per fer aquestes fotografies. M'agrada molt com t'ha quedat. Bon treball. Estic d'acord amb el comentari que fa en Felix respecte a la caseta.

  4. #4
    Moltes gràcies per comentar.

    Prenc nota de ses vostres observacions.


    Sent from my iPad using Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #5
    En primer lugar me descubro por el horario.
    La composición es diferente a lo que se suele ver. Otro plus.
    Posiblemente demasiada luz en la barraca del chiringuito.

  6. #6
    Forero Avatar de Eva Abril
    Fecha de ingreso
    14 nov, 20
    Ubicación
    Es Castell
    Mensajes
    316
    Molt guapa la foto i el lloc escollit. Bona idea el posar-te a tu en la foto i d'acord amb el tema de dur roba de colors més vius. El cel i els estels molt xulos.

  7. #7
    Tot i estant d'acord amb els petits comentaris que han fet els companys per poder millorar la foto, també estic d'acord amb les lloances, que és amb el que em quedo. Molt bona foto, Joan A.

  8. #8
    A jo m'agrada força!!! Molt bona idea i planificaciò.

  9. #9
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    D'acord amb els comentaris dels companys i amb que és una gran foto.
    M'agrada aquest joc !

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •