Resultados 1 al 6 de 6

Tema: Chilly

  1. #1

    Chilly

    Aquesta fruita es tìpica dels menjars de Nadal i jo sempre n´havia dit Chilly, però ara m´assabentat que no es diu així
    Nombre:  Chilly copia.jpg
Visitas: 48
Tamaño: 195.7 KB
    tot i que tampoc conec el seu nom. M´he netretingut a fer aquest bodegó/macro amb anells d´extensió. El diàmetre del fruit no té mes de 2 cms.

  2. #2
    Lluis, la composició m'agrada però hem falta una mica més de definició en el fruit i m'hi sobra el punt de llum blanc. Et dono opinió, tot i que ignoro la dificultat de fer macros per manca d'experiència. A veure que diuen els companys que en son mestres.

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    El macro està força be, però també li trobo a faltar definició.
    El fruit es de l'Alquequengi = (Physalis alkekenji), Alquequenje en castellà.
    Jo en tinc a casa (ara només tinc les llavors), en un test i cada any en faig collita.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Admiro aquests tipus de macros. Pel que fa la manca de definició que comenteu, jo només la trobo evident en la fulla més propera i una mica en la fulla més llunyana. Però em pregunto si aquest efecte (no goso a dir-li defecte) no afavoreix aquest tipus de fotos. Visualment no em molesta. Una altra cosa és que es vulgui tenir tot enfocat per allò de la perfecció. M'agrada la simple composició i el tipus de llum. El que si penso, a l'igual que en Narcís, que el punt blanc al fruit s'hauria de corregir, Lluís. I això és molt fàcil de corregir. També crec que amb una simple capa de "curvas", si li augmentes el contrast general, la foto et millorarà força. Penso que la foto es mereix que ho provis, Lluís.

  5. #5
    Moltes gràcies pels comentaris. M´han servit de molt. No tenía clar si el punt de llum l´afavoria donant-li brillantor però, después dels vostres comentaris ja l´he eliminat.

  6. #6
    No sé si el desenfoque de algunas hojas es buscado. De no ser así y trabajando con anillos de extensión habrías de recurrir al apilado de varias fotos enfocadas.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •