Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Favàritx sense el far

  1. #1

    Favàritx sense el far

    En un taller d’en Toni Cladera van anar al far de Favàritx amb l’objectiu de fer una foto de l’indret sense visualitzar el far.
    La tarda va ser ventosa i plujosa i amb poc temps per plantejar-te una bona foto. Tot i així vaig poder fer aquesta abans que el xàfec em deixés mullat.
    Iso 200; f/8; focal real 21 mm, vel 1/160

    Nombre:  _DSC9738-1-1500.jpg
Visitas: 63
Tamaño: 227.9 KB

  2. #2
    Bon intent Raul. Per el meu gust la veig amb un tò massa blau, i donades aquestes condicions jo provaria de haver-la fet en monocrom. Tambè hagues possat algun filtre per intentar una imatge mès atractiva. I per ultim, anar a Favaritx i obviar el far, ès com menjar-te una paella sense arroç, pero açò no ès culpa teva!!!

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Com era d'esperar, discrepo de la proposta de fer-la en B&N, perque crec que corregint la dominant de color, la foto quedaría millor.
    La foto transmet lo inòspita i brava que és aquesta costa nord.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    La fotografia m'agrada. Un cel que t'avisava del que et podia passar i l'aigua alterada que dona molt de joc. Jo provaria de treure aquesta dominant de color, però tampoc descarto el blanc i negre.

  5. #5
    Tal com diu en Tito, és un bon intent, però coincideixo amb els companys que caldria rebaixar l'excés de blau. Tampoc no descartaria una versió monocrom. Si et decideixes a refer-la, caldria passar-la primer per reductor de renou, que als núvols és molt evident.

  6. #6
    Totalmente de acuerdo con el tema de controlar los azules.

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Ese cielo es una pasada. Aparte dominante azul me gusta mucho , una visión diferente de Favaritx sin el modelo estrella habitual.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •