Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Canvi de xip

  1. #1

    Canvi de xip

    Aquesta fotografia, l'he preparada per participar en un concurs social de temes obligats, a l'agrupació.
    He tingut de sortir de la meva zona de confort, d'aquí el títol. No hi canvi de fons.

    ISO 320
    0,8 - f8,0 - 47 (94) mm

    Nombre:  _A270003 FF.jpg
Visitas: 51
Tamaño: 371.5 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Doncs, la trovo excel·lent.
    Xiscu, tremola!
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Preciosa fotografia i composició.

  4. #4
    M´agrada força el bodegó, Narcís. Felicitats pels 20 punts que t´han donat al concurs de la Agrupació. Jo, per motius que no vénen al cas he deixat de partànyer a Sant Adrià. Ja no podrem competir.
    Quan a la fotografia és evident que el fons és original. No s´ha canviat. És molt difícil canviar un fons negr el el que hi hagi vidre. Només hi trobo una petita pega: en ser el fons i la base tan negres els elements dóna la sensació de que estan flotant. Potser hauria calgut de posar-hi una base fosca (quasi negre) peró que donés consistència al terra. De totes formes, felicitats. Molt bon bodegó.

  5. #5
    La llum i els reflexos al metall i vidre els trobo excel·lents. Coincideixo amb el comentari d'en Lluis pel que fa a la manca d'ombres. Però en qualsevol cas, una bona foto tot i sortir de la teva zona de confort.

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Molt bé , Narcis
    A poc a poc i feina ho faràs bé

  7. #7
    Minimalismo culinario. Es interesante "cambiar el tercio" como dices para estimular la imaginación y evitar el encasillamiento. Me gusta.

  8. #8
    Forero Avatar de Eva Abril
    Fecha de ingreso
    14 nov, 20
    Ubicación
    Es Castell
    Mensajes
    316
    Molt guapa. M'agrada molt la composició.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •