Resultados 1 al 10 de 10

Tema: La trobada...

  1. #1
    Forero Avatar de Eva Abril
    Fecha de ingreso
    14 nov, 20
    Ubicación
    Es Castell
    Mensajes
    316

    La trobada...

    I aquí una altre foto ben diferent de l'anterior, un dia passejant per Barcelona...
    Sony A-230 f:9 / 1/ 125 s. / ISO 100 / 35 mm.
    Nombre:  DSC08204-ok.jpg
Visitas: 85
Tamaño: 1.04 MB

  2. #2
    Muy buena. Me encanta la mirada del acordeonista a la pareja. En la mejor tradición de los clásicos de la fotografía.

  3. #3
    Res mes a dir, comparteixo el comentari anterior.

  4. #4
    Comparteixo les dues opinions anteriors. Molt bona foto de carrer amb els dos elements claus de la imatge situats en el lloc oportú i una potent línia visual entre els dos. Si em permets, crec que caldria revisar aquí també una certa dominant vemella. La foto s'ho val molt. Bona foto, Eva!

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Molt bè, Eva
    bona imatge de carrer

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Muy bien vista.

  7. #7
    Bona foto i bona composició.

  8. #8
    Estava mirant ses darreres fotos que heu penjat i, tot i estar d'acord amb tot el que heu dit, no em puc estar de comentar una cosa:

    A jo em sembla que el més important de la foto és la parella que es besa i em sembla que l'enfoc no està en aquest punt i per açò veig la parella amb manca de definició. Tenc sa sensació que el punt d'enfoc es troba a la paret del fons. No sé si algú més té aquesta sensació.

    Ja sé que quan es tracta d'agafar instants has de ser molt ràpid per no perdre't es moment i vegades no tenim els paràmetres de la càmera ben ajustats.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    De acuerdo con Joan pero que en este caso la fuerza de la imagen se basta para llamar la atención más allá de pequeños detalles de enfoque.

  10. #10
    Forero Avatar de Eva Abril
    Fecha de ingreso
    14 nov, 20
    Ubicación
    Es Castell
    Mensajes
    316
    Moltes gràcies per tots els comentaris!

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •