Resultados 1 al 8 de 8

Tema: El congost de Mont-rebei

  1. #1

    El congost de Mont-rebei

    En la darrera sortida vam poder fer un passeig en barca pel impresionant Congost de Mont-rebei que separa Catalunya d´Aragó. També es pot fer a peu entre les roques. Va estar tancat per desprendiments fins fa poc. De veritat que és impresionant.
    Nombre:  Mont-rebei 1 .jpg
Visitas: 48
Tamaño: 149.3 KB

  2. #2
    Una foto que me plantea dudas. Tal y como la presentas, con la porción de cielo arriba, este tiende a distraer un poco y mi primer impulso era decirte que lo recortaras. Sin embargo dejarlo permite apreciar bien el congosto.
    Me gusta esta foto.

  3. #3
    És difícil deduir que es tracta d'un congost i penso que el cel ajuda a arribar a aquesta conclusió. Aquí no té de ser fàcil trobar la posició. M'agrada.

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Bon enquadrament.
    Baixa definició de la imatge (la foto pesa 193Kb), no hauràs sobrepassat algúns dels límits (pes-dimensió) permesos per el programa?
    Hi ha detalls de processat (halos) entorn al cap del piragüista i de les pales vermelles.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    La foto está bé, pero com diu en Jaume li falta definició

  6. #6
    M'agrada tal qual la presentes, Lluís. Els tocs de color de la barca, molt ben situada en aquest punt, arrodoneixen molt bé la imatge. Bona foto, Lluís.

  7. #7
    Forero Avatar de Eva Abril
    Fecha de ingreso
    14 nov, 20
    Ubicación
    Es Castell
    Mensajes
    316
    Xula la foto i la composició tal com està, per jo.

  8. #8
    L’indret és impressionant, però no sé si la manca de definició és degut al processat o d’haver-la pujat al foro sobredimensionada. També veig halos a les pales dels rems i al rostre del palista.
    Val la pena revisar aquesta foto perquè puguis treure el millor d’ella.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •