Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 13

Tema: La escapada

  1. #1

    La escapada

    En aquests temps de pandèmia, com ja sabeu he provat moltes parides i una d´ellesés aquesta. Que us sembla?
    Nombre:  L´ escapada copia.jpg
Visitas: 86
Tamaño: 141.3 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Interessant.
    Potser li trobo a faltar una mica de llum al cos del caragol
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Encara que no hi ha prou matèria prima per fer una bona cargolada, la foto és bona. M'agrada la composició i la idea de la il·luminació. Crec que has fet una bona elecció al fer-la en monocrom.

  4. #4

  5. #5
    Esta foto ha obtenido el primer premio en Blanco y Negro (Medalla de oro de la Federación Catalana) en el concurso de Santa Coloma de Gramanet. Cuando la colgué ya lo sabia.
    Dado el poco interés que ha despertado me hace pensar que este premio ha sido por chiripa. La verdad es que habia fotos muy buenas.

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    No, LLuis la foto es bona

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    És curiós que un bon fotògraf com tú, ens presenti una fotografía que tú mateix catalogues com "una parida" (còsa que no és) i que, sorprenentment, obtingui una Medalla d'Or de La Fed. Catalana i que, segons tú, ha despertat poc interès entre els teus companys del fòrum FotoFinde.
    Sembla doncs, que el teu criteri i el nostre coincideix, però efectivament, tal i com molt be dius, hi ha quelcom que no quadra.

    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Jo en dic parides a aquelles fotografies que penso, dissenyo i faig a casa. Poden ser ben parides ò mal parides, però parides al cap i a la fi. Si li agradern a algú, estupendo i, si no, tant me fa. El que em sap greu és que ningú es prengui la molèstia al FF de comentar-les. No volia dir-ho però fins que no vaig dir que havia tingut premi només havia rebut tres comentaris. Darrerament les moves fotos són poc comentades. No deuen agradar. Que hi farem.

  9. #9
    No te lo tomes como algo personal Lluis. Los comentarios son escasos para todas las fotos.

  10. #10
    Coincideixo amb el comentari que et fa el Carlos, Lluís. Només has de mirar el número de comentaris que reben totes les fotos pujades al Foro i veuràs. Què és una llàstima? Sí. Aquest fet, junt amb el de la baixa participació, ja l'hem "denunciat" més d'un en més d'una ocasió.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •