Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Trail des fars

  1. #1

    Trail des fars

    Hola,

    El pasado fin de semana, tuvo lugar la "Trail des Fars Nocturna" y tuve la oportunidad de asistir. Me propuse un reto, intentar fotografiar a los corredores en mitad del pinar que atravesaban. Tras indagar un poco por la red e informarme de lo que se podía o no hacer, dadas las circunstancias de ser una zona protegida; la cosa pintaba mal, no, lo siguiente.
    No se podía usar flash, principalmente para no deslumbrar a los corredores, la iluminación, no podía rebasar el metro del suelo y en dirección al mismo, use dos paneles leds, del tamaño de un iPad o menor.
    Tire a ISO 3200, algunas a f2.8 y otras a f1.8, entre 17 y 50 mm (sin tener en cuenta el factor de recorte de la 7d Mark ii), velocidades varias, pero principalmente a 1/80.
    Os dejo unas muestras de los resultados, una vez reveladas y una de cómo salían sin revelado.

    Agradeceré, cualquier critica y consejo para mejorar en la próxima Trail nocturna

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: 000.jpg 
Visitas: 51 
Tamaño: 88.2 KB 
ID: 13758Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: 001.jpg 
Visitas: 55 
Tamaño: 156.0 KB 
ID: 13759Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: 002.jpg 
Visitas: 57 
Tamaño: 143.6 KB 
ID: 13760Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: 003.jpg 
Visitas: 53 
Tamaño: 348.1 KB 
ID: 13761Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: 004.jpg 
Visitas: 52 
Tamaño: 269.0 KB 
ID: 13762

  2. #2
    Té molt de mèrit intentar fer fotos en aquestes condicions. Objectes (en aquest cas, persones) en moviment, poca llum i restriccions legals, tot això posat junt, serien les condicions ideals per quedar-se a casa, però tu no en vas fer cas i vas tirar endavant. No sabria quins consells donar-te per properes vegades, però sí que et vull dir que la tercera foto m'agrada molt. Felicitats, Victor.

  3. #3
    Moltes gràcies Vicenç per ses teves paraules.

  4. #4
    Victoriano, m'afegeixo al comentari anterior. La tercera també és la que més m'agrada. Llàstima de la intensitat del frontal.

  5. #5
    Evidenment que el tema que has escollit és molt dificil de resoldre i t´en has sortit força bé. No sé quin consell donar-te perque jo no m´hi hagues vist n cor. Potser una tonteria: un copet suau de flash?

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    D'acord amb els comentaris dels companys, excepte el que suggereix l'ús del flash (aniría be, però no es pot emprar).
    Ignoro si és la primera vegada que fas aquesta modalitat fotogràfica. Si així és, enhorabona per l'estrena i, més encara: vull animar-te a insistir, perque perseverant i aplicant lo de "provar, error i encert" s'aconsegueixen coses insospitades.
    Et felicito per la teva iniciativa.

    Comentaris tècnics:
    Si programes una velocitat d'obturació de 1/125, t'obligarà a pujar ISO, però sembla que pots subsanar aquest problema amb el processat, no?
    Per altre banda, veig petits detalls de processat que poden millorar la fotografia, sobretot tenint en compte que va justa de definició:
    1. Enfocament selectiu sobre la figura dels corredors o del corredor que destaqui.
    2. Potser un punt de contrast o, millor potser, un toc de "Borrar niebla", des de ACR li aniría be.
    3. Veig que pujant llums no surt gra (soroll, renou). Motiu de més com per confiar amb que podràs pujar ISO. Hi ha zones que al recuperar llum enriqueixen el context de la foto. Això sí, no totes les zones ho permeten.

    Un detall positiu: Hi ha una corredora que duu el llum al pit, cosa que permet veure-li la cara.
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Bon atreviment fotogràfic i bon reportatge.

  8. #8
    No he volgut dir un flash a la cámara. Volia dir un flash colocar estratègicament.

  9. #9
    Prenc nota dels comentaris i en posaré amb el processat, a veure que puc fer.
    Era sa primera vegada de fer aquest tipos de fotografia.
    Es flash em van dir que no el podía fer servir però vaig veure que per altres dones hi havia es fotograf de s’organització que si el feia servir, saltant ses instruccions dels responsables des parc.
    Gràcies a tots

  10. #10
    Un reto complicado el que te marcaste. En principio creo que tu cámara te permite utilizar un ISO mayor y así intentar una velocidad de obturación más rápida (pensando, claro, en que querías congelar al corredor).
    De todas formas, sin ser fotos perfectas, has salido más que airoso del asunto. Enhorabuena por tu osadía. Seguro que con más práctica la cosa irá mejorando.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •