Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Tema: Hora punta

  1. #1

    Hora punta

    He desempolsat una foto que si bé la tenia editada des de fa quasi dos anys, no l'havia publicat enlloc fins fa un parell de mesos. Està feta a Chicago, al fotogènic tren elevat. Té molt de trànsit, però em vaig haver d'esperar una bona estona per poder agafar els dos combois a la mateixa presa. Un cap feta la foto, a sopar.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Hora punta.jpg 
Visitas: 113 
Tamaño: 365.2 KB 
ID: 13740

    ISO 800
    Nikkor 70-200 a 200 mm, f/8
    1/500 sec.

  2. #2
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Pues ha merecido la pena la espera. Excelente urbana Vicenç. Diagonales de edificio , los trenes en su justa situación y enmarcados por esa diagonal de luces que redondea la imagen.

  3. #3
    A pesar de la cantidad de elementos presentes en la foto has conseguido centrar la atención sobre los trenes (¡pillados en el momento justo!) gracias a las vías y las farolas. Una pasada.

  4. #4
    Res més a dir. Com sempre .

    Quan persegueixes persones o esperes trens, vas sol o algú te molta paciència?

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Vicenç
    Jo no sé que dir, t'ho han dit tot
    Fantastica urbana !!...

  6. #6
    Estic com en Xisco, no sé que dir, però la foto m'ecanta!!

  7. #7
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Uauuu, tens un ull fotogràfic de dalt de tot

  8. #8
    Gràcies per comentar, companys.

  9. #9
    Doncs jo no hi estic massa d´acord. Hi veig massa coses en aquesta fotografia. Si m´apreten no la veig Lafebriana. Per a mi la principal virtut de les fotos d´en Vicens Lafebre és la simplicitat.

  10. #10
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Totalment d'acord amb quasi tots els companys, en el sentit de que aquesta fotografia té "marca de la casa". És una foto urbana lefebriana en que, tot i la quantitat de elements que omplen la imatge, no resten protagonisme als dos trens, mes aviat al contrarí, els envolten i els assenyalen. La llum, la justa per permetre que els fanals adornin l'escena sense enlluernar.
    Chapeau, Vicenç.

    Per cert, Vicenç : Ens pots assegurar que aquesta foto no ha obtingut cap premi?

    M'agrada aquest joc !

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •