Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Nits d'estiu...

  1. #1
    Forero Avatar de Eva Abril
    Fecha de ingreso
    14 nov, 20
    Ubicación
    Es Castell
    Mensajes
    316

    Nits d'estiu...

    Canon EOS 1D-X f:4 / 1/10 s. / ISO 3200 / 24 mm.
    Nombre:  GV1R3557.jpg
Visitas: 75
Tamaño: 732.0 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Molt maca.
    Bon enquadrament i bones llums.
    Potser un dels dos personatges m'hi sobra ( per la desproporció òptica que crean entre ells)
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Bona foto, bona llum. Binibèquer és una preciositat, que has captat molt bé. Felicitats.
    Per dir quelcom, que per això estem, jo la faria més panoràmica. Retallaria una miqueta per sota de forma que la paret comences just al racó de la dreta de la foto, així aquesta paret ens portaria cap a la dona (estic d'acord amb en Jaume en què sobra un personatge, i fent el que dic sobra l'home). També retallaria la mateixa distància per dalt per fer-la, com he dit, més panoràmica. L'home ja no el pots treure, però sí que pots fer el doble retall. Prova-ho.


  4. #4
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Trob una foto de llums molt correcta. Quan els personatges, pot ser que no sobri un dels dos sinó, com els has fet interactuar. Si com et comenten, sembla que és ell el qui sobra, la posició d'ella davall el tendal no la trob prou adient. Però tens una foto feta amb idea i treballada i açò és molt interessant.

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Creo has logrado captar ese momento especial de la noche mediterránea. El lugar es extraordinario y el incluir los personajes todo un acierto. Quizá si seria interesante lo que comentan los compañeros de recortar por debajo para coincidir el comiendo del murete en la esquina inferior derecha.
    Buena imagen, Eva.

  6. #6
    Felicitats, molt maca aquesta nocturna. Estic d'acord amb els comentaris que s'han fet.

  7. #7
    Voldria resaltar el control de les llums així com l'encertat moment del dia, amb aquesta hora "blava-quasi negra". També coincideixo amb el petit retall per la part de sota. Molt bona foto, Eva.

  8. #8
    M´agrada molt el color i la calidesa d´aquesta foto de Binibeca. La composició també la veig encertada, tot i que m´agradaria mes amb la noia sola.

  9. #9
    Me gusta cómo has controlado las luces. El hombre creo que sobra en la imagen.
    Buena foto.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •