Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 15

Tema: Un altre de bàsquet

  1. #1

    Un altre de bàsquet

    Con ja us vaig dir l´altre dia, darrerament estic revisant fotografies de fa un temps perque, si Déu vol, per al proper mes d´abril tenim programada a la Sala d´exposicions "El Refugi" de l´Ajuntament de Badalona una exposició vers tota la meva obra. Estarà distrbuida per conceptes i, com és llògic, no hi podrà faltar el bàsquet. Aquesta foto és d´un gran jugador, Nicola Radulovic, serbi del que en vam poder gaudir durant un temps.
    Nombre:  Radulovic   copia.jpg
Visitas: 63
Tamaño: 83.8 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Un altre molt bona foto.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    En aquestes fantàstiques fotos de bàsquet que ens regales últimament, veig els boníssims resultats de la teva experiència i bon gust en aquest tipus de fotografia. En les dues has captat molt bé el moment i l'has resolt amb una gran tècnica. Moltes felicitats i moltes gràcies per compartir-les.

    M'agradaria que informessis de la teva exposició, ja que vinc sovint per la teva terra i no la voldria perdre.

    Ja saps que vaig darrere del moviment en fotografia i m'agradaria saber a quina velocitat has fet aquesta foto. Gràcies.

  4. #4
    Si vens a l´exposició i m´ho fas saver estaré encantat de acompanyar´t-hi. Quan a la velocitat de la foto, degut a que colocaba flashos d´estudi de 1600 W als sostres dels pavellons no podia tirar a mes de 250 pel tema de la sincronització, però, aixó si, tiraba a ISO 100 i em donava molta mes definició i clavaba l´imatge. Eren practicament fotos d´estudi fetes dins dels pavellons

  5. #5
    Moltes gràcies per acompanyar-me a la teva exposició, serà un luxe anar-hi amb l'amfitrió. Tan aviat em comuniquis dades, diré quin dia hi aniré.
    Ara comprenc la congelació i definició que obtens a les teves fotos del bàsquet. Ho has d'explicar millor això, per favor. Entenc que hi ha flaixos al sostre del pavelló i els mana la teva càmera. Quin luxe! No molesta això als jugadors? Imagino que els flaixos estan molt amunt. Quants flaixos? A quina distància del terra? Hi ha flaixos a les dues cistelles? Disculpa tantes preguntes, és que estic sorprès, també sóc molt curiós i he d'entendre les situacions. Gràcies.

  6. #6
    Joan: si el Boss em dóna permís t' ho explico des del FF. En cas contrari dona'm les teves dades i t' ho explico en privat. En el seu dia ja ho vaig explicar a ff .

  7. #7
    Disculpa, Lluís. Em vaig perdre les teves explicacions anteriors a FF, que segur hagués recordat. Si et sembla bé, m'ho expliques quan ens veiem a la teva exposició, ja que els altres companys del fòrum ja ho deuen saber. Moltes gràcies.

  8. #8
    No hi pateixis. El que passa és que aquesteds explicacions les vaig donar al principi de pertànyer jo al FF i tu8 encara no hi estaves. Si en facilites un nº de telèfon t´ho explico per watsap. És força senzill pero té la seva "miga". La quantitat de flashos depenia de l´esdeveniment que anava a cobrir.

  9. #9
    Carai, Lluís, això de l'exposició són paraules majors. Molt bé!!!. No cal que et digui que també hi aniré, a la expo. I si vols que faci algunes fotos de record el dia de la inauguració, cap problema. Ja anirem parlant. Ah, i la foto penjada en aquest fil, també com l'anterior i tantes com moltes teves, molt bona. Enhorabona, Lluís.

  10. #10
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Que buena foto Lluis. Una pasada. Y enhorabuena por la expo.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •