Resultados 1 al 7 de 7

Tema: L´escala que no va enlloc

  1. #1

    L´escala que no va enlloc

    Aquesta foto està presa a la part del darrera del Museu del disseny de Barcelona (l´edifici que es coneix com "La grapadora") Em van fer gràcie les ombres de les escales a la paret, però, después m´en he adonat que l´escaleta superior no va a parar enlloc perque no hi ha cap porta.
    Nombre:  L´escala que no va enlloc.jpg
Visitas: 62
Tamaño: 203.4 KB

  2. #2
    Bona foto! Ben vista! M'agrada el joc geomètric de línies i ombres.
    En aquest tipus de fotos que prefereixo respectar les paral·leles i veig la foto una miqueta inclinada. Molt poc, però suficient per donar-me una mica d'incomoditat en mirar-la. La transformació automàtica a Lr, o ACR, deixa les línies perfectament paral·leles. També donaria una miqueta de llum a les ombres: Apareixen les parts d'a baix dels escalons. Has provat en BN?
    Última edición por Joan Carres; 23/08/2021 a las 21:55

  3. #3
    Muy bien visto este juego de sombras y luces

  4. #4
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Molt ben vista, m’agrada, i coincideix amb els comentaris d’en Joan referent blanc i negre i donar un poc de llum dins les dues ombres de baix l’escala

  5. #5
    Coincieixo amb en Carlos. Aquest joc de llums i ombres està molt ben vist. Particularment, jo la deixaria tal qual ens la presentes, sense descartar de fer-ne una versió en BN tal com proposa en Joan. Aquest edifici de La Grapadora sempre m'ha agradat molt i crec què té tantes possibilitats fotogràfiques com moments de llum al cap del dia, i tu n'has escollit un de molt bo. És una llàstima que no puguis corregir el soroll. Bona foto, Lluís.

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Ben vista. Té un aire Lefebrià.
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Forero Avatar de Eva Abril
    Fecha de ingreso
    14 nov, 20
    Ubicación
    Es Castell
    Mensajes
    316
    Molt ben vista! Molt bona

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •