Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Punta de Binimel·là

  1. #1

    Punta de Binimel·là

    Iso 200; f/9; focal 11 mm; Exp. 20" filtre ND 10 passos

    Nombre:  _DSC8482 Binimel·là 1500.jpg
Visitas: 84
Tamaño: 830.7 KB

  2. #2
    Preciosa. ¡Enhorabuena!

  3. #3
    Magnífica foto, Raül! M'agrada molt. Felicitats!

    Aprofito l'ocasió per dir que un "Fotofinder" em va dir que ell, abans de fer un comentari o suggeriment, l'aplicava a la foto per comprovar-lo i evitar parlar en va. Trobo que aquesta actitud és genial i molt respectuosa. Disculpeu, jo no he fet mai això, però a partir d'ara sí que ho faré. Em pregunto quants del fòrum ho fan d'aquesta manera. Fer això vol dir manipular la foto d'un altre per veure si els canvis suggerits funcionen. Espero que això no molesti a ningú. Jo només faré canvis per veure els resultats i després ho esborraré tot. Crec que és una gran manera d'aprendre.

    Raül, la teva foto és la primera d'aquesta meva nova forma de treball. Veig la part de baix de la foto, les primeres roques, una mica blava. He pujat una mica la temperatura en un filtre graduat, que va des de baix fins a la línia de l'horitzó, i m'agrada més. La part de baix queda ara amb la calidesa de la resta.

  4. #4
    Quan tinc la sort de poder-me acostar per Menorca, haig de dir que Binimel·là és un dels meus indrets favorits. Preciós racó captat en un moment màgic.

  5. #5
    La luz es espectacular. Como sugerencia bajar la intensidad y cambiar ligeramente la tonalidad de la rocas del primer plano.

  6. #6
    Moltes gràcies pels vostres comentaris.
    Joan, jo a vegades també ho he fet de baixar-me la foto i mirar de millorar-la, al manco pel meu gust.
    En aquests cas, he seguit el teu criteri i efectivament la foto millora i m’agrada més. Mercí

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Magnífica foto, Raül.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Forero Avatar de Eva Abril
    Fecha de ingreso
    14 nov, 20
    Ubicación
    Es Castell
    Mensajes
    316
    Molt guapa, Raül!!!

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •