Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 13

Tema: Dos mites

  1. #1

    Dos mites

    Sóc coneixedor que les regles del Forum no permeten parlar de futbol, així que no ho faré. La foto d'avui és d'esport, de societat i d'actualitat. A la façana del Camp Nou, banda tribuna, hi ha una foto immensa de jugadors del primer equip masculí confeccionada per milers de fotos d'aficionats. He pensat que aquesta immensa foto aviat ja no hi serà, així que avui quan m'he llevat m'he atsansat al recinte a fer uns quants clics. Al primer pla, l'estàtua de Johan Cruyff.
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Dos mites.jpg 
Visitas: 130 
Tamaño: 376.0 KB 
ID: 13684

    ISO 400
    Nikkor 70-200 a 200 mm, f/11
    1/100 sec.

  2. #2
    Penso que lo d´avui té poc a veure amb el futbol i molt amb la política i el món de l´alta economia (de les que tampoc es pot parlar al FF). Una verdadera llàstima. Tot el que ha passat en el darrer any és una vergonya per a l´esport en general. Com que no vull ni puc parlar mes, comentaré la foto. No totes les fotografies han d´esser artistiques. Aquesta parla molt dels sentiments de qui l´ha pres. Felicitats Vicens)

  3. #3
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Una imagen tremendamente simbólica y de actualidad

  4. #4
    Si no vas ràpid, algú et copiarà la idea i sortirà publicada. D'acord amb en Pepe.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Em sembla una gran foto.
    Com diu en Narcís, foto de portada de diaris.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Aquesta foto ara ja és irrepetible. Ahir van treure el mural. Posteriorment a tu l´he vist en algún mitjà, però l´estatua d´en Cruyff estaba m olt desenfocada. Res a veure amb la teva Vicens.

  7. #7
    Cita Iniciado por Lluis Surralles Ver mensaje
    Aquesta foto ara ja és irrepetible. Ahir van treure el mural. Posteriorment a tu l´he vist en algún mitjà, però l´estatua d´en Cruyff estaba m olt desenfocada. Res a veure amb la teva Vicens.
    Gràcies, Lluis. Tu coneixes molt bé l'espai. Vaig fer un parell de fotos similars amb l'estàtua de Kubala, però malgrat els pocs metres que separen una estàtua i l'altra, l'enquadrament no m'agrada tant.

  8. #8
    Coneixia l' espai. Ara fa anys que no hi he anat . Des de que em vaig jubilar.

  9. #9
    Totalment d'acord amb el simbolisme de la imatge. També en què la imatge és ara un molt bon document històric. Però, el que a mi m'agrada és la foto. Especialment l'enquadrament, la composició, el desenfocament d'en Cruyff...
    També veig el missatge d'en Cruyff dient a Messi que és hora de marxar i en Messi el mira i l'escolta atentament. I l'hi fa cas.
    Felicitats per una molt bona foto!

  10. #10
    Antes que nada mi más sentido pésame a los culés.
    La foto una prueba más de ese ojo especial que tienes para ver dónde otros no lo hacemos.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •