Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Tema: Tot un clàssic

  1. #1
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962

    Tot un clàssic

    Hola a tots i totes. Aquesta foto que present com bé diu és títol, és tot un clàssic pels fotògrafs a Menorca, posta de sol al pont d'en Gil.
    Dades: iso 100 F/11 16 mm 75 segons DN 10 passos i degradat invers de 3 passos
    Nombre:  Pont d'en Gil-3-Editar.jpg
Visitas: 99
Tamaño: 118.2 KB

  2. #2
    Cisco, no m'acaba d'agradar que quedi tant arraconat el sol, fet aquest que l'accentua la densitat dels núvols i deixa molt fosc la part esquerra de la fotografia. La composició, la sedositat de l'aigua, .... m'agrada.

  3. #3
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Gràcies, Narcís pel teu comentari. Val a dir al respecte:
    A la part dreta just al cantell de la foto (per la part de dalt) tenia dues persones, que per cert, també eren aficionats a la fotografia, per tant no vaig poder obrir més focal i tampoc desplaçar cap a la banda dreta per intentar que el sol fos més part de la fotògrafa.
    Si hagués anat cap a l'esquerra el forat del pont probablement no haguera entrat dins la foto almenys ben sencer.
    Amb aquests inconvenients i tenint en compte que el meu interès era aquesta planta del centre, que em dirigia sa mirada cap el pont i cercant aquesta petita olla que fan els penyals a cada costat cercant la direcció al pont, vaig trobar que era la millor opció.

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    M'encanta.
    No per clàssica té menys bellesa i valor.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Bona Cisco!
    M'agrada sa manera com has "tancat" sa foto. La planta del centre li dona un plus de color i arrodoneix sa composició.

  6. #6
    Màgrada força Ciscu. Es detall de la flor tot un encert.

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Cisco, m'agrada la suavitat de tons i la composició, el sol a la dreta no em molesta

  8. #8
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Muy buena, un lugar idílico que no cansa.
    Quizá un poco más de luz en la planta del primer plano? En todo cas muy buena imagen

  9. #9
    La planta del primer pla és tot un encert per la composició. Bona foto, Cisco.

  10. #10
    Bon moment captat.

    La inclusió de les plantes del primer plà em sembla tot un encert.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •