Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 13

Tema: A la taulada de quí?

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1

    A la taulada de quí?

    Sortint del meu espai de confort, de les floretes i els macros, m'he permès la llicència de presentar-vos una foto en Blanc i Negre.
    Per tant, deixo la pilota a la vostra teulada. Us toca criticar.


    Nombre:  _DSC3335n-BNc-8Cv.jpg
Visitas: 126
Tamaño: 959.4 KB

    Nikon D750 - 24-120mm , a 120mm. - f/4 - 1/200 - ISO 100
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    M'agrada la composició que has buscat a la teulada i la pilota per mi, en el seu lloc. El blanc i negre de la teulada bé, amb bones textures. Provaria de contrastar una mica la pilota per destacar-la millor de la teulada i a veure que et sembla.

  3. #3
    Em sembla molt bé aquesta decisió, Jaume, i dius que ara ens toca criticar. Jo no penso criticar pas, però sí comentar algun aspecte de la foto.
    Crec que li falta llum al conjunt de la foto. Un cop amb més llum, li augmentaria una mica el contrast. El tercer aspecte és que, en la meva opinió, li sobra bastant espai per la dreta. Crec que si la talles just pel punt on acaba la diagonal a la part de dalt (tot i quedar en un format quasi quadrat) seria força més atractiva. Et convido a provar les tres accions, a veure que et sembla.

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona idea, Jaume
    Prova lo que diu en Vicenç, crec que li anirà bé

  5. #5
    Muy bien hecho Jaume. Salir de los lugares en los que nos encontramos confortables estimula la creatividad.
    Me gusta la idea minimalista de la foto aunque la ubicación de la pelota no tanto.

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Interesante imagen. Siempre me han recomendado contrastar las imágenes en BN y quizá esta pueda mejorar ese aspecto. La idea de recortar por la derecha que refiere Vicenç mejoraría esa colocación dela ilustre modelo de la foto.

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Lo de retallar per la primera diagonal ja ho vaig provar, però, com dius, Vicens, el format quasi quadrat no em va convèncer, motiu per el que vaig anar a l'altre extrem, buscant la segona diagonal de la teulada.
    He fet el que em dius: més llum i contrast i he retallat per la primera diagonal. Com era evident que passaria, la pilota queda centrada.
    Però he fet una variant : he desaturat tot, menys la pilota. (es veu que lo de tot B/N no ho puc païr...)
    De totes maneres, aquesta foto no m'agrada tal com queda.

    Moltes gràcies per els vostres consells.

    Nombre:  _DSC3335n-BNc-Q-DesSel-8Cv.jpg
Visitas: 72
Tamaño: 864.2 KB
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Has tingut una bona idea en no desaturar la bimba. El resultat final m'agrada més que la foto original.

  9. #9
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Pues revisano las imágenes , particularmente me quedo con la primera. La soledad de la pelota en ese "mar ondulado" me atrae mas.

  10. #10
    Forero Avatar de Eva Abril
    Fecha de ingreso
    14 nov, 20
    Ubicación
    Es Castell
    Mensajes
    316
    M'agrada més aquesta segona opció, amb aquesta diagonal central i la pilota en el centre!

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •