Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 13

Tema: Casa Ametller

  1. #1

    Casa Ametller

    Que boica és Barcelona. L´altre dia vam visitar la Casa Ametller i vaig fer algunes fotografies amb el mòvil. No van quedar malament. Us en passo una.
    Nombre:  Casa Ametller .jpg
Visitas: 68
Tamaño: 234.4 KB

  2. #2
    M'agrada la composició i el joc llums/ombres de l'interior. M'imagino que no t'haurà sigut gens fàcil editar aquesta foto tenint en compte la llum del carrer, però te n'has sortit molt bé. Crec que és un encert haver-la fet en monocrom. No sé a què deu ser degut, però veig una zona difosa just sota el finestral de la cantonada de l'esquerra. Bona foto, Lluís.

  3. #3
    Perfectamente resuelto el contraste de luces/sombras Lluis. Composición muy buena.
    ¡¡Buena foto!!

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Una casa molt guapa, LLuis
    y la foto igual

  5. #5
    Bona vista Vicens. Hi havia una cadira, millor dit, mitja cadira i la vaig tinguer de esborrar i reconstruir aquest racó.

  6. #6
    Llàstima que, per mandra de portar pès, no vaig portar la càmara i, tal i com us he dit, està tirada amb el mòvil.

  7. #7
    M'agrada la presa que has fet i la dificultat del contrallum ben resolt, però la trobo un pel fosca en alguns punts (que ja se que és el que t'agrada ). Si millores el que ha dit en Vicenç, jo hi afegiria un halo en alguna pota de la cadira i en part del cul.

  8. #8
    Ja havia comentat aquesta foto, Lluís, i ja saps que em va agradar i així ho vaig dir. Em vaig quedar una mica insegur, però, perquè hi havia alguna cosa que no m'acabava de quadrar i no vaig ser capaç de veure-ho en aquell moment. Avui m'he tornar a mirar la foto i crec que ja he descobert el que visualment no em lligava. És la "no ombra" de la columna. Si les potes de la butaca tenen una ombra tan marcada, la columna també l'hauria de tenir. O a l'inrevés.

  9. #9
    Tens raó, Vicens. Però és el que hi havia. No he tocat ni l´ombra de lka columna ni la de les potes del sillón. No entenc el perqué, pero era així.

  10. #10
    Gràcies, Lluís. Celebro que pensis el mateix i que no són cabòries (només) meves.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •