Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 15

Tema: + Sa Vall

  1. #1

    + Sa Vall

    Una altre del lloc de Sa Vall, en aquest cas és la cuina.
    És una doble exposició muntada en HDR a CR.
    Iso 200; 5,6; f/11; expo 1/13 i 0,5

    Nombre:  _DSC7032 Sa Vall 1500.jpg
Visitas: 99
Tamaño: 188.3 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    M'encanta, però crec que li falta llum.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Abans de res, disculpar-me de tothom per les meves repetides intermitències i agrair als qui manteniu viu FFF.

    Dit açò, aplaudeixo la idea de la doble exposició encara que també crec, com en Jaume, que hi manca llum. Un petit problema que es soluciona fàcilment.


    Sent from my iPad using Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    En aquest cas discrep amb els dos companys anteriors
    Una localització molt especial, i per cert sempre m'han encantat aquest tipus de fotografia i localitzacions. Pot ser sí que sembla que hi ha una falta llum, però el lloc com es troba d'abandó i destrucció fa que a jo també m'hi agradi aquesta mitja penombra, li dóna un caire especial, un poc en consonància amb el lloc. Resumiguem per a jo com la presentes crec que representa més la situació d'abandó i destrucció per damunt la correcta exposició de l'histograma.
    Pd. ara una cosa molt subtil de més llum.... m'agradaria comparar, pot ser sí, no ho sé.

  5. #5
    Quan l'he vist i abans de llegir els comentaris he pensat que faltava llum. El comentari d'en Cisco em sembla força encertat, ja que a aquesta mitja penombra que diu ell hi afegeixo la sensació de fred i humitat que expressa la fotografia en aquestes condicions.

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona, foto Raul
    M´agrada tal i com está

  7. #7
    Bona foto, Raül, però també sóc dels que pensa que li manca una mica de llum. Entenc que és un lloc abandonat i fosc, però és una llàstima que es perdin una gran quantitat i qualitat de textures que farien la foto molt més atractiva, sense deixar de reflectir adequadament l'atmosfera de l'indret.

  8. #8
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    La localización es extraordinaria. Tambien pienso que mejoraría con mas luminosidad.

  9. #9
    Me gusta mucho la composición y el punto de vista que elegiste.
    También creo que se puede mejorar la luz en el procesado.

  10. #10
    Moltes gràcies pels vostres comentaris.
    La vaig enfosquir per donar més dramatisme a l’indret, no obstant, la torno a pujar, li he donat una mica més de lluminositat i li he tret un poquet de saturació. Ja me direu com la veieu ara.
    Nombre:  _DSC7032 Sa Vall 1500-1.jpg
Visitas: 58
Tamaño: 204.6 KB

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •